Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Firma lui Mircea “Bravo” și-a dublat profitul în pandemie

În acest timp studioul BPC a avut un profit de 2,2 milioane de lei, în comparație cu 1,3 milioane, dublându-și numărul de angajați, de la 2 la 4.
Studioul tânărului absolvent de drept a mers foarte bine în perioada restricțiilor | Foto: Mircea Bravo

Agenția Bravo Productions Cluj (BPC) a contabilizat anul trecut afaceri de 3 milioane de lei față de numai 1,8 milioane în 2019.

În acest timp studioul BPC a avut un profit de 2,2 milioane de lei, în comparație cu 1,3 milioane, dublându-și numărul de angajați, de la 2 la 4. Mircea “Bravo” Popa și Cristian Ilișuan dețin câte jumătate din BPC, societate înființată în 2015. Cei doi și-au prezentat business-ul în blogul “Cuib de cuci”, inițiat de președintele rețelei imobiliare RE/MAX România, Răzvan Cuc.

“Povestea afacerii lor este modelul de business antifragil – cu cât pui mai multă presiune, cu atât devine mai puternic. Asociații BPC au relatat unde le vin ideile pentru clipurile lor virale. La debutul afacerii apropiații loc nu înțelegeau cu ce se ocupă. „În 2014, când am început noi, nu prea se făcea conținut pe internet.

Acolo te uitai și erau oameni care se împiedicau, epic fail compilation, și hop apăream eu, ăsta care se prostește. Ce o pățit ăsta? Trebuia să se facă avocat, doar o știu pe bunică-sa, o fost profesoară, mama lui e doamna doctor. Ce o ajuns și ăsta?”, și-a amintit Popa.

„Noi ne-am apucat, am zis: facem bani din YouTube, știi cum, rupem! Țin minte că în decembrie, ne apucasem deja de două luni, ne-am uitat pe YouTube să vedem câți bani am făcut. 10 dolari am făcut în total și am pus patru clipuri de succes pe atunci”, și-a amintit Ilișuan.

În timp aceștia au ajuns la 1,1 milioane de abonați și au reușit să își monetizeze videoclipurile. BPC este o agenție care oferă servicii de publicitate neconvențională, bazându-se pe marketingul viral.

Originar din orașul bistrițean Beclean, Popa este absolvent de drept, dar s-a specializat pe filmări comice, cu impact umoristic și social. Ilișuan este producător, cameraman, manager și impresar. Din echipă mai fac parte angajați și colaboratori din domeniile artistic, tehnologia informației, media, rețele sociale.

Total
7
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

La Timișoara intră în linie dreaptă construcția unui nou cartier pe terenul fostului abator al orașului

Articolul următor

Timișoara a primit cei mai mulți bani de la bugetul central pentru activitatea de termoficare

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
7
Share