Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bonas, Moldovan și Puiul de Crăiești se aliază pe piața Bucureștiului

Strategia Bonas este bazată pe asocierea cu alţi producători locali care vor să vândă sub acelaşi acoperiş, a explicat președintele societății, Vasile Naş,

Producătorul de lactate Bonas Dezmir înființează o rețea de magazine în asociere cu alţi producători din Transilvania cu care să intre piața capitalei.

Strategia Bonas este bazată pe asocierea cu alţi producători locali care vor să vândă sub acelaşi acoperiş, a explicat președintele societății, Vasile Naş, conform ZF. „Este foarte eficient stilul de magazine pe care îl avem noi de fapt, asociere de 2-3 producători direcţi în magazinele proprii. Avem relaţii de colaborare cu producători de mezeluri, carne de pui, pâine.

În magazinele pe care le amenajăm căutăm aceşti parteneri pentru a eficientiza spaţiile comerciale. La Bucureşti trebuie stilul băcănie, în zona noastră nu e chiar băcănie, ci trei producători care ne amenajăm spaţiile şi avem zonă de vânzare independentă, dar în acelaşi spaţiu“.

Atunci când un client trece pragul magazinului, devine permanent pentru toate sortimentele de alimente care se vând, ceea ce înseamnă că producătorii se ajută reciproc, susține Naș. „Avem, pe partea de carne de pui, un parteneriat cu producătorul Puiul de Crăieşti, pe partea de mezeluri avem producătorul local Moldovan. În continuare am început relaţiile cu un producător de mezeluri din zona Secuime. Urmează să amenajăm în Bucureşti împreună câteva magazine“, a spus Naș.

Fabrică brânză cu mucegai

Bonas a fost înfiinţată în 1991 de către Vasile Naş alături de un frate și un cumnat. După 10 ani, fondatorii au decis să dezvolte o reţea de magazine proprii. Acum are 21 de locaţii în Cluj, două în Bucureşti, iar în plan, încă trei în acest an în capitală. Societatea procesează zilnic între 10.000 şi 15.000 de litri de lapte pe zi, de vacă, de bivoliţă şi de oaie care provin din Cluj şi din împrejurimile acestuia.

Investiţiile pentru 2022 se ridică la 1 milion de euro. Ele cuprind următoarele trei magazine din capitală, un spaţiu de depozitare nou, o linie de producţie de îngheţată de capacitate mare, un spaţiu amenajat pentru producţia de brânzeturi maturate (inclusiv cu mucegai).

Bonas încearcă să atragă fonduri nerambursabile pentru o linie tehnologică de ambalare, de 1,5 milioane de euro. Cifra de afaceri a Bonas s-a ridicat la 15 milioane de lei în 2021, iar pentru acest an ţinta este de 25 de milioane de lei.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Fonduri pentru realizarea Planului de Amenajare a Teritoriului Județean Bihor

Articolul următor
Digital UP a reunit antreprenori români, factori de decizie din administrația centrală și locală, companii multinaționale furnizoare de soluții digitale și specialiști reputați în tehnologia informației.

Digital UP 0.1 Constanța: o demonstrație pragmatică despre transformarea digitală

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share