Unul dintre cele mai mari evenimente caritabile din România va beneficia de aportul festivalului de muzică de la Cluj.
Festivalul Brazilor de Crăciun (FBC) prezintă în fiecare an concepte unice, creații care spun o poveste. Organizatorii unuia dintre cele mai mari festivaluri din lume, Untold, participă la evenimentul de la Muzeul Național de Artă al României cu un brad special, cu ajutorul căruia să ofere zâmbete, bucurie și magie tuturor copiilor. La povestea și designul bradului a lucrat echipa de arhitecți și designeri ai Untold.
“Am descoperit împreună acest lucru, în ultimii ani. Tot împreună am învățat cea mai importantă lecție, a transformării. E acea putere interioară fermecată, care se activează atunci când ne reinventăm, când trăim în prezent, când suntem aici pentru oamenii importanți din viața noastră. Trăim poveștile pe care ni le spunem, avem nevoie de magie”, spune Răzvan Luca, Group Creative Director al Untold Universe.
Povestea bradului Untold de la FBC este inspirată de un brad-castel dintr-o pădure locuită de elfi, plină de flori nemuritoare, aflată în inima Regatului Naturii Fermecate. Banii strânși la licitație vor sprijini accesul la educaţie al copiilor vulnerabilizaţi de sărăcie şi de război, în contextul crizei umanitare din Ucraina.
Brad cumpărat de Kaufland cu 50.000 de euro
“În acest an fondurile se duc spre educația copiilor vulnerabilizați de sărăcie și de război. Și noi am susținut prin diverse campanii mereu performanța în educație și astfel de valori ne-au adus pe noi și pe prietenii noștri de la Salvați Copiii împreună”, a spus Edy Chereji, cofondator al Untold Universe.
“FBC este mai mult decât un eveniment de caritate, e un pol de solidaritate socială, un loc în care generozitatea devine temelie pentru binele comun, pentru accesul la educație al tuturor copiilor vulnerabili. Suntem recunoscători celor care sprijină cauza acestor copii și mai ales încrezători că binele se întoarce mereu mai puternic”, a spus Gabriela Alexandrescu, președinte executiv al SCR.
În 2021, bradul creat de echipa de designeri ai Untold a fost unul dintre cei mai râvniți brazi de Crăciun din cadrul evenimentului, fiind licitat și cumpărat de Kaufland România cu suma de 50.000 de euro.