Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

CFR Călători lasă Clujul fără tren direct la București pe timpul zilei

Anul acesta marchează revenirea trenurilor InterCity după 10 ani de absență, reprezentând un lucru bun, deși diferențele de timpi nu sunt semnificativ mai mici față de mersul trenurilor InterRegio.

Începând cu intrarea în vigoare a noului mers de tren, 2022-2023, din 11 decembrie, CFR Călători a operat modificări și adaptări în mersul trenurilor.

Anul acesta marchează revenirea trenurilor InterCity (IC) după 10 ani de absență, reprezentând un lucru bun, deși diferențele de timpi nu sunt semnificativ mai mici față de mersul trenurilor InterRegio (IR), conform Mobilitate.eu.



Totuși, portalul a remarcat o modificare negativă în mersul de tren, vizând ruta Cluj-Napoca – București și retur, ce rămâne fără două trenuri directe de interes între cele două municipii, în același timp două importante centre universitare și de business din România.

Astfel, CFR Călători lasă mersul de tren pe ruta Cluj – București fără niciun tren în intervalul orar 10:00-22:15, prin eliminarea IR 1736 care avea un orar de circulație foarte bun, plecând la 13:40 din Cluj și sosind în jurul orei 23:00 în București. O decizie ce marchează pentru prima dată în istoria mersului trenurilor lipsa unui tren cu plecare la prânz din Cluj către București.

La schimb cu acesta, CFR Călători a introdus trenul IC 532 cu plecare la 08:10 din Cluj, deși la 07:40 există trenul 1836 tot spre București, prin Valea Jiului, care ajunge la 16:52. Apoi, la ora 10:00 pleacă IR 1734, prin Teiuș – Sighișoara, care ajunge la ora 19:38 în București.

Mobilitate.eu consideră că soluția cea mai bună este ca trenul IC 532 să plece din Cluj-Napoca în jurul orei 14:00, pentru a deservi și călătorii care pleacă în jurul prânzului către București, fiind o bună legătură în special pentru călătorii care sunt cazați în Cluj, cazarea în cele mai multe cazuri fiind până la ora 12:00.

„Decizia de a elimina trenurile directe spre București între orele 10:00-22:15 nu face decât să alunge călătorii transportului feroviar către cel rutier cu autocarul”, conform portalului.





Total
0
Shares
1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Se reabilitează podul vechi din Lipova

Articolul următor
GlobalLogic Inc, companie a grupului Hitachi și unul dintre liderii în domeniul ingineriei digitale, a semnat un acord definitiv pentru achiziția Fortech, firmă de servicii de inginerie software.

Fortech, cumpărată de o companie din grupul Hitachi

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share