Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Transilvania Broker începe un program de office branding

Societatea bistrițeană de brokeraj în asigurări va lansa programul pilot printr-un mesaj de brand unitar.

Transilvania Broker de Asigurare (TBA) a anunțat, la Bursa de Valori București, rezultatele sale financiare preliminare pentru 2022: afaceri de 129 de milioane de lei (în creștere cu 31%) și un profit net de 11,6 milioane (+68%).

“Ratele de creștere înregistrate au fost la niveluri record, alimentate atât de evoluția conjuncturală de pe piața distribuției în asigurări, cât și de eforturile investiționale orientate de către managementul companiei spre digitalizarea serviciilor, a proceselor interne și promovarea în mediul online.

Această dinamică a fost antrenată de creșterea cu 34,1% a volumului de prime intermediate în raport cu anul 2021, la un comision ajustat la condițiile particulare ale pieței asigurărilor în anul 2022, de 16,3%, respectiv de o marjă a profitului net de 8,9%, în creștere cu 28% față de exercițiul anterior”, se menționează în raport.

Erik Barna a renunțat

“Valorile tuturor indicatorilor care evaluează poziția financiară, respectiv lichiditatea curentă, solvabilitatea financiară și rata de îndatorare, se poziționează, în perioada de raportare (2022), în afara intervalelor de risc și reflectă echilibrul poziției financiare atât pe termen scurt, cât și pe termen lung.

În perioada de raportare, TBA înregistrează creșteri ale volumului de prime intermediate pentru 78% dintre clasele de asigurare, și pentru toate clasele de asigurări cu o contribuție semnificativă la volumul total de prime intermediate cu excepția asigurărilor pentru garanții”, potrivit conducerii TBA.

În 2022 s-a finalizat operațiunea de divizare a valorii nominale, astfel încât capitalul social, de 500.000 de lei, este împărțit în 5 milioane de acțiuni cu valoarea nominală de 0,1 lei. Acționarii au aprobat prelungirea mandatelor membrilor Consiliului de Administrație pentru următorii patru ani. Ca urmare a renunțării lui Erik Barna la cel de-al doilea mandat, Carmen Bobu a fost aleasă ca administrator.

Pe planul preocupărilor pentru marketing, conducerea TBA intenționează să lanseze un program pilot de office branding printr-un mesaj de brand unitar pentru o primă selecție de locații ale companiei.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Președintele Consiliului Județean, Alin Tișe, a anunțat că domeniul schiabil din județ se va mări prin extinderea pârtiei vechi de la Băișoara cu cea de la Buscat.

Se unesc pârtiile Băișoara și Buscat

Articolul următor

Traineri clujeni, "amfitrioni" pe Seaview. Cât costă croaziera de lux pentru antreprenori

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share