Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bistrița impune produsele locale în instituțiile publice

Bistrița-Năsăud este un model de bună practică prin cei aproape 2 miliarde de euro atrași în ultimii 10 ani în investiții publice de către Consiliul Județean (CJ).

Comisia pentru administrație publică și amenajarea teritoriului din Camera Deputaților a efectuat o vizită de lucru în județ.

“Bistrița-Năsăud este un model de bună practică prin cei aproape 2 miliarde de euro atrași în ultimii 10 ani în investiții publice de către Consiliul Județean (CJ). Președintele Radu Moldovan și primarii județului nostru care sunt cei mai performanți din România.

În cadrul ședinței am primit în unanimitate aviz favorabil pentru un proiect legislativ pe care l-am inițiat în calitate de deputat de Bistrița-Năsăud: lanțul scurt de aprovizionare, prin care vom sprijini producătorii locali și capitalul românesc.

Alături de Comisia parlamentară am vizitat Spitalul Județean de Urgență Bistrița, TeraPlast Arena, Sala Polivalentă din Bistrița și Castelul Teleki din Posmuș, proaspăt reabilitat. Le mulțumesc colegilor mei parlamentari pentru încredere și susținere”, a menționat deputatul Bogdan-Gruia Ivan.

 

“Felicitări, Bogdan-Gruia Ivan, pentru obținerea avizului pozitiv de la comisia de administrație și amenajare a teritoriului la inițiativa legislativă prin care producătorii locali își vor putea vinde produsele în zona publică, de la grădinițe, școli și spitale”, a spus președintele CJ.

Din delegație au făcut parte Simona Bucura-Oprescu, președintele Comisiei de administrație publică, vicepreședinții Angelica Fădor și Denes Seres, secretarul Radu Marcel  Tuhuț, alți deputați și staff-ului din comisie.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Din 10 aprilie, Banca Naţională a României (BNR) va lansa în circuitul numismatic o monedă din argint cu tema Timișoara 2023 – Capitală Europeană a Culturii.

Monede cu Capitala Culturală Timișoara, comercializate la Cluj

Articolul următor
Lasselsberger Ceramics România (LCR), deținătorul brandului CESAROM și liderul pieței românești de gresie și faianță, anunță lansarea, în acest an, a trei noi categorii de produse ce însumează 130 de modele de gresie și faianță.

CESAROM va lansa 130 de modele noi de gresie

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Luna mai e Luna Maramureșului

Luna Maramureșului este o inițiativă ce își propune să aducă în prim planul vieții culturale, comorile acestui județ.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share