Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cel de-al doilea magazin Primark din România se va deschide în București în această vară

  • Cel de-al doilea magazin Primark din România se va deschide în București în această vară, la doar șase luni de la intrarea mărcii pe piață
  • Peste 250 de locuri de muncă vor fi create pentru economia locală

Primark, retailerul internațional de modă, a anunțat data deschiderii celui de-al doilea magazin din România. Magazinul, situat în AFI Cotroceni, București, se va deschide pentru clienți marți, 20 iunie, tocmai la timp pentru începerea sezonului estival. Inaugurarea vine la doar șase luni de la intrarea mărcii în România cu primul său magazin din centrul comercial ParkLake și marchează un moment important pentru Primark, într-o perioadă în care retailerul își continuă planurile ambițioase de expansiune în Europa Centrală și de Est, dar și pe alte piețe-cheie: Polonia, Republica Cehă, Slovenia și în curând Slovacia, unde urmează să se lanseze.

Noul magazin va crea peste 250 de locuri de muncă pentru economia locală din București.

Primark AFI Cotroceni se va întinde pe o suprafață de 3.200 de metri pătrați la primul etaj al centrului comercial.

Primark a numit-o pe Cătălina Gnevnoi în funcția de manager al magazinului din AFI Cotroceni.

Maciej Podwojski, Director Europa Centrală şi de Est, Primark a declarat: „Suntem încântați să adăugăm un nou magazin Primark pe harta modei din București. Această inaugurare este foarte așteptată, ca urmare a răspunsului fantastic pe care l-am avut din partea clienților la prima noastră deschidere de acum șase luni. Suntem foarte încântați să ne deschidem porțile luna viitoare și să ne cunoaștem noii clienți din AFI Cotroceni”.

Sorin Scîntei, Director General AFI Cotroceni, a adăugat: „Deschiderea magazinului Primark în AFI Cotroceni este un pas strategic important în consolidarea  portofoliului de branduri și oferirea unui mix bun de produse clienților noștri”.

Europa Centrală și de Est (ECE) este o zonă de creștere importantă pentru Primark. Retailerul are în prezent un magazin în România și Slovenia, două magazine în Republica Cehă și patru magazine în Polonia, urmând să deschidă alte două magazine în Polonia în acest an, în Magnolia Park, Wrocław și în Manufaktura, Łódź. Planurile de expansiune ambițioase ale Primark vor duce, de asemenea, la lansarea primului său magazin în Slovacia, pe 25 mai, și în Ungaria, anul viitor, amprenta sa totală în ECE la ajungând astfel la 13 magazine pe șase piețe.

Primark este un retailer de modă internațional cu peste 70.000 de angajați în 15 țări din Europa și SUA. Înființat în Irlanda în 1969 sub marca Penneys,

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Proiectul „Magnetico”, dedicat specialiștilor în employer branding și resurse umane ajunge la Cluj-Napoca.

Articolul următor

CFO Conference ajunge, din nou, la Cluj-Napoca

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share