Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Banca Transilvania și Visa au lansat un card virtual de Untold

Banca Transilvania (BT) Cluj şi Untold au conceput, în colaborare cu Visa, un card virtual cu design animat destinat fanilor festivalului, care va avea loc, în perioada 3-6 august, la Cluj-Napoca.
Imaginea animată reprezintă simbolul ediției, The Light Phoenix | Foto: BT

Acest card este în ediție limitată și are un design inspirat de tematica festivalului,

Banca Transilvania (BT) Cluj şi Untold au conceput, în colaborare cu Visa, un card virtual cu design animat destinat fanilor festivalului, care va avea loc, în perioada 3-6 august, la Cluj-Napoca. Primul card virtual cu design animat din Europa a fost lansat de BT în ianuarie.

BT este singura bancă din Europa cu astfel de carduri în portofoliu. Cardul cu tematica The Light Phoenix, călăuza festivalierilor în trecerea din lumea reală în cea imaginară, poate fi emis exclusiv online, din aplicaţia BT Pay sau din zona de adăugare carduri, și oferă mai multe beneficii persoanelor care vin la Untold.

„Este un card unic, cu un design animat captivant, desprins din universul fantastic al festivalului. A fost creat cu gândul de a celebra spiritul festivalului și al comunității; ne-am dorit să ducem experiența festivalului inclusiv în banking-ul de zi cu zi. Am crezut în magia festivalului încă de la început,

Am fost alături de povestea care s-a scris an de an şi dorim ca astfel să oferim membrilor acestei comunități un accesoriu complementar experienţei de festival, direct în BT Pay. Pasionații de festival şi de muzică pot să poarte cu ei o parte din această experiență şi dincolo de perioada evenimentului, oriunde ar merge”, a declarat Oana Ilaș, director general adjunct retail banking al BT.

Emis în ediție limitată

“Acest proiect unic aduce în prim plan inovația și pasiunea pentru experiențele unice, specifică celor trei branduri. Într-o premieră europeană, cardul virtual BT Untold va aduce o pată de culoare și de magie experienței fanilor noștri la Untold 2023 şi nu numai.

Suntem mândri să fim primul festival din Europa care oferă astfel de carduri virtuale cu design animat. Cu un design inspirat din universul nostru tematic din acest an, cardul va fi disponibil în ediție limitată, făcându-l un obiect de colecție special pentru toți participanții festivalului și nu numai”, afirmă Bogdan Rădulescu, Chief Business Officer al Untold.

„Este o inovație care combină experiența de plată sigură și confortabilă oferită de Visa cu pasiunea pentru distracție a unuia dintre cele mai cunoscute festivaluri din lume. Așteptăm cu nerăbdare să vedem cum va fi primit acest card virtual de către iubitorii de festivaluri.

Ne bucurăm să luăm parte la crearea unor momente memorabile care să înceapă la Untold și să continue distracția dincolo de scenă, cu beneficii și experiențe pentru posesorii acestor carduri pe tot parcursul anului”, a spus Elena Ungureanu, Country Manager al Visa Romania.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Două noi blocuri ANL se vor construi în zona Dragoș Vodă din Oradea

Articolul următor

Israelienii de la Aleph Farms vor să vândă carne cultivată în Europa

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share