Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

UBB Cluj Napoca și Agenția Klain lansează un studiu despre digitalizarea afacerilor din România

Agenția de digital marketing Klain împreună cu Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CORE) din cadrul Facultății de Științe Politice, Administrative și ale Comunicării (FSPAC) a Universității Babeș-Bolyai (UBB) inițiază un studiu menit să exploreze oportunitățile și impactul mediului online asupra afacerilor din România în era digitală. Acesta se concentrează pe identificarea tendințelor și provocărilor cu care se confruntă companiile românești în mediul virtual. Concluziile studiului vor oferi detalii despre transformările care au modelat întreprinderile, precum și despre tendințele consumatorilor din online.

Chestionarul se adresează în principal antreprenorilor, oamenilor de afaceri și tuturor celor care dețin un business în România. Prin intermediul acestui studiu se urmărește obținerea perspectivelor valoroase și a informațiilor relevante despre modul în care antreprenorii utilizează mediul online și strategiile digitale pentru a-și promova afacerile și a-și îmbunătăți performanțele într-o eră a digitalizării în continuă expansiune.

“Acest studiu este primul dintr-o serie de studii cuprinzătoare prin care dorim să obținem o imagine cât mai clară privind impactul digitalizării asupra funcționării firmelor din România. Datele din acest studiu încearcă să surprindă principalele schimbări care au intervenit sau care sunt pe cale să se producă în funcționarea firmelor și în comportamentul consumatorilor în contextul digitalizării proceselor de comunicare.” Ioan Hosu – Centrul de Cercetare în Comunicare și Inovare Socială (CORE).

Studiul include diferite aspecte ale prezenței digitale a companiilor, inclusiv strategiile de marketing online, utilizarea rețelelor sociale, impactul campaniilor de advertising, precum și eficiența canalelor de vânzare online.

„Am demarat acest studiu din dorința de a vedea perspectiva antreprenorilor și managerilor referitoare la mediul online. Astfel, am urmărit să identificăm cât de mult folosesc aceștia platformele digitale ca instrumente de creștere a business-ului lor și cât de des identifică oportunitățile pe care ele le oferă pentru companiile pe care le coordonează.

În decursul celor peste 15 ani de când activez în domeniul online, am întâlnit companii care au crescut exponențial datorită capacității lor de a profita de avantajele pe care le pune la dispoziție mediul online. Această posibilitate dorim să o scoatem și în fața celor care nu au accesat încă o strategie de comunicare pentru a obține rezultate concrete” a declarat Valentin Bolboacă, manager Klain.

La finalul studiului, companiile participante vor primi un raport detaliat al rezultatelor, iar rezultatele de ansamblu vor fi prezentate public.

Completând chestionarul, companiile pot aduce o contribuție substanțială la înțelegerea beneficiilor, dar și a provocărilor cu care s-au confruntat în procesul digitalizării. Răspunsurile vor fi tratate cu confidențialitate și vor fi folosite exclusiv în scopuri de cercetare.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Fabrica de zahăr de la Luduș se va redeschide

Articolul următor

150.000 mp de spații industriale preînchiriați deja pentru 2024

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share