Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Stephane Batoux, Global CEO ETi: Mizăm pe creștere sustenabilă

Executiv cu peste 20 de ani de experiență în industria FMCG, Stephane Batoux este Global CEO al producătorului de dulciuri ETi, responsabil de coordonarea activității în toate piețele unde compania este prezentă și de dezvoltarea strategiei de extindere a acesteia.

De 14 ani în România, dintre care ultimii 6 în echipa producătorului de dulciuri ETi, iar de o jumătate de an conduceți operațiunile globale ale grupului. Cum a început această călătorie?

Am preluat rolul de Global CEO din martie anul acesta cu mult entuziasm într-o etapă de creștere accelerată. Avem planuri ambițioase și, împreună cu echipa, ne continuăm strategia de extindere cu viziunea de a face cunoscute brandurile ETi peste tot în lume. Nu este prima poziție internațională pe care o ocup, am avut șansa să acumulez o vastă experiență de leadership în domeniul FMCG în mai multe piețe printre care Franța, Italia, Marea Britanie sau Ucraina. Mi-am perfecționat abilitățile de leadership trecând prin roluri de management la nivel regional, care m-au format atât ca profesionist, cât și în plan personal. Cu grupul ETi, drumurile mi s-au intersectat după mai mulți ani de experiență în companii multinaționale, într-un moment în care intenționam să-mi împlinesc un vis mai vechi, acela de a porni pe cont propriu, ca antreprenor. Viziunea antreprenorială a acestui business de familie m-a determinat să-mi schimb planurile și să accept o provocare care îmbina ambele mele valențe: leadershipul corporate și antreprenoriatul. Astfel, acum șase ani, am acceptat propunerea să mă alătur echipei de management și să preiau coordonarea extinderii internaționale a grupului ETi, etapă în care acum ne aflăm în plină desfășurare.

Vorbiți despre extinderea internațională. Ce implică planul de dezvoltare?

ETi este un business de familie, înființat în 1961, care s-a dezvoltat, devenind în timp una dintre cele mai mari companii din Turcia, cu 9 unități de producție și un portofoliu complex de produse din game variate. Un pas important în extinderea companiei a fost făcut în urmă cu mai bine de 5 ani prin inaugurarea fabricii din România, în județul Dolj, care este, de fapt, prima unitate de producție a grupului ETi în Uniunea Europeană, în urma unei investiții de peste 50 de milioane de euro. Din 2018, odată cu deschiderea operațiunilor în România și Polonia, businessul a intrat în etapa de consolidare, iar acum ne aflăm în etapa în care explorăm oportunități de creștere în mai multe țări unde deschidem operațiuni.

Care sunt atuurile pe care mizați?

Pot spune că ne-am consolidat constant poziția în piață prin inovație și focus pe nevoile și preferințele consumatorilor. Ne-am diversificat gamele și am avut grijă să folosim ingrediente de calitate, dar și să creăm experiențe de consum care să ne susțină promisiunea de a le oferi oamenilor ”The Taste of Happiness”. Producem game variate, de la biscuiți la napolitane, ciocolată, prăjituri ambalate, deserturi reci și gustări sărate. Ne diversificăm gamele și aducem inovații în piață, atât la nivel de produs, cât și la nivel de ambalaje. Totodată, avem grijă să venim cu produse care să răspundă preocupării pentru o alimentație cât mai echilibrată. De exemplu, am diversificat gama de biscuiți din cereale integrale, cu conținut crescut de fibre dietetice care susțin digestia, reducem conținutul de grăsimi nesănătoase și limităm adaosul de conservanți și coloranți artificiali.

Cum arată viitorul ETi în viziunea dvs.?

Văd un business puternic, care își continuă dezvoltarea internațională pornită cu fundamente solide, clădite de un antreprenor vizionar – Firuzan Kanatlı, președintele companiei. Mizăm pe inovație, pe nevoile și preferințele consumatorilor și ne continuăm strategia de creștere care să ne consolideze poziția de companie a viitorului, ce pune sustenabilitatea în centrul preocupărilor.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Pe lângă cei mai mari DJ din lume, organizatorii spun că anul 2024 va aduce în line-up-ul festivalului artiști live în premieră pentru România, pe care fanii și-i doresc pe scena principală a Untold.

S-a stabilit data festivalului Untold de la Cluj: 8-11 august 2024

Articolul următor
Indicele imobiliar Blitz relevă o primă corecție de prețuri în septembrie la Cluj-Napoca, după aproape o jumătate de an de creșteri.

Miracol la Cluj: s-au ieftinit apartamentele

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share