Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Studenții străini învață tainele tiparului la Apahida

Un grup de studenți străini și români au studiat principiile sistemului Kaizen după care se ghidează tipografia Rottaprint.

Un grup de studenți străini și români au studiat principiile sistemului Kaizen după care se ghidează tipografia clujeană.

“Am avut privilegiul de a primi la Rottaprint 40 de studenți străini dar și români, din cadrul Facultății de Business a Universității Babeş-Bolyai (UBB). Vizita lor a inclus explorarea detaliată a sistemului de management Kaizen, cu un focus special pe procesele noastre de producție specifice industriei tiparului.

Prin prezentări, tururi și interacțiuni active, am oferit o perspectivă detaliată asupra procesului de producție Rottaprint, oferindu-ne oportunitatea de a împărtăși nu doar cunoștințe, ci și pasiunea noastră pentru excelență în domeniul tiparului”, au relatat reprezentanții companiei.

Rottaprint, cea mai mare tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile în România, a concretizat, în ultimii trei ani, investiții de 6 milioane de euro în tehnologii, echipamente și logistică. Noile echipamente și tehnologii achiziționate de tipografia din Apahida minimizează consumul de curent electric și materiale în procesul de producție.

Rottaprint a introdus în portofoliul său și o nouă tehnologie de tipar, digital inkjet, care reduce timpul de setare, economisește cerneala cu până la 12%, minimizează energia și materialele folosite în procesul de producție. Îmbunătățirea este semnificativă în contextul în care Rottaprint lucrează cu un volum mare de comenzi, 60% vizând retailul, unde rapiditatea este esențială.

Rottaprint are în vedere și soluții speciale de personalizare a ambalajelor și etichetelor: finisări soft touch, coduri unice și etichete inteligente – utile în industrii precum a vinurilor, suplimentelor alimentare și produselor de lux. Compania din Apahida deține centre logistice în Brașov, Ilfov, Ungaria și Germania. În 2022, a livrat produse în 13 țări din Europa și Asia.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Secretarul de stat Ovidiu Cîmpean a avut întâlniri cu reprezentanți ai Comisiei Europene (CE) pentru a prezenta stadiul implementării în România a Misiunii “100 de orașe inteligente și neutre din punct de vedere climatic până în 2030”.

Clujul, sprijinit să fie neutru climatic prin granturi norvegiene

Articolul următor

BEROCC and Prahova Chamber of Commerce organize the „5th Real Estate Forum 2023”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share