Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Clujenii migrează către facturile electronice de apă și canal

Numărul utilizatorilor aplicației MyCAS s-a triplat, iar 50% dintre clienții Companiei de Apă Someș (CAS) folosesc acum plata online.
Operatorul de apă clujean face pași tot mai mari spre digitalizare | Foto: CAS

Numărul utilizatorilor aplicației MyCAS s-a triplat, iar 50% dintre clienții Companiei de Apă Someș (CAS) folosesc acum plata online.

CAS Cluj-Napoca, operator regional de apă aflat sub autoritatea Consiliului Județean (CJ) Cluj, a realizat o analiză a gradului de utilizare a aplicației MyCAS, destinată plății facturilor și înaintării de sesizări online despre modul de funcționare a serviciului de alimentare cu apă și colectare-epurare a apelor uzate.

De la lansarea acestei aplicații, decembrie 2019, până la finalul lui 2023, numărul conturilor înregistrate în MyCAS a crescut de 3,3 ori, de la 19.216 la 64.261. În privința plăților electronice efectuate prin MyCAS, în ultimii patru ani s-a constatat o dublare, de la 139.000 în 2020, la 290.000 în 2023. 20% din facturile emise de CAS sunt plătite prin aplicație, utilizatorii preferând plata cu cardul sau prin transfer bancar.

„Am constatat cu satisfacție că numărul celor care preferă plata online este în continuă creștere, procentul acestora fiind de circa 50%. În paralel, continuăm, alături de CAS, să digitalizăm cât mai mult acest serviciu oferit clujenilor.

În prima parte a anului vom realiza a treia actualizare majoră a platformei, prin introducerea facilității legate de gestionarea fluxului documentelor. În câteva luni, clujenii vor putea urmări online parcursul actului înregistrat în sistem, până la momentul emiterii răspunsului”, a declarat Alin Tișe, președintele CJ Cluj.

Aplicația MyCAS permite și solicitarea de avize, obținerea de recepții la lucrări, încheierea sau rezilierea contractelor de servicii, transmiterea indexului contorului, informarea prin e-mail cu privire la emiterea facturii, notificări cu privire la întreruperile de apă, restanțe de plată, avarii la rețea. Platforma informatică este disponibilă pe site-ul CAS, dar și ca aplicație mobilă gratuită în App Store și Google Play.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

România și alte 93 de țări la Biofach și VIVANESS 2024

Articolul următor

Generația Tech 2024: Sibiu și Neamț. Peste 8.000 de români și-au dezvoltat gratuit abilități digitale până în prezent

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share