Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Adama, tehnologii inovatoare pentru fermieri

Echipa Adama Agricultural Solutions România și Republica Moldova a fost bine reprezentată la Simpozionul de Primăvară DAFCOCHIM Agro. Au fost alături de fermieri Gabriela Vila, General Manager, Adrian Sâmbotin, director comercial, și echipa de vânzări din zona Centru, coordonată de Nicolaie Budelecean.

Adama este una dintre cele mai importante companii producătoare de produse de protecția plantelor cu o experiență de aproape 80 de ani în spate și cu o prezență în peste 150 de țări.

„Anul acesta compania împlinește 10 ani de când poartă cu mândrie numele de Adama, prilej cu care am lansat un nou concept vizual, un nou concept de comunicare care reflectă mult mai bine ceea ce este Adama. Provocările cu care s-a confruntat industria în ultimii ani, precum și dorința noastră de a veni în întâmpinarea fermierilor cu produse care să contribuie semnificativ la îmbunătățirea profiturilor fermierilor ne-au determinat să pornim pe un drum nou, un nou drum strategic care are în centru patru piloni, excelența în formulare fiind elementul care va modela viitoarele produse Adama. Noua strategie Adama aduce valoare adăugată prin produse noi, inovatoare, prin îmbunătățirea substanțelor active existente și prin reducerea impactului asupra mediului înconjurător, asupra utilizatorilor și asupra consumatorilor finali. Excelența în formulare este principalul nostru obiectiv.

De ce este atât de importantă formularea? La aplicarea produselor de protecția plantelor, substanțele active trebuie să străbată o serie de bariere pentru a ajunge la locul țintă. Proporția de substanță activă care ajunge la locul țintă, la locul de acțiune, pe sol, pe plante, în interiorul plantelor sau dăunătorilor este puternic influențată de o serie de caracteristici cum ar fi driftul, rezistența la spălare, capacitatea de penetrare, mobilitatea în sol și în plante și alți factori. Toți acești factori sunt puternic influențați de tehnologia de formulare, astfel că în absența coformulanților, marea majoritate a substanțelor active nici măcar nu ar ajunge la locul de acțiune”, a precizat Nicolaie Budelecean, director de vânzări zonal Centru.

Printre produsele Adama prezentate în cadrul simpozionului se numără cele bazate pe tehnologia inovatoare de formulare Asorbital.

„Este o nouă tehnologie de formulare de la Adama, o tehnologie de formulare patentată care are în compoziție un sistem complex de adjuvanți și solvenți, un sistem de formulare care va sta la baza viitoarelor fungicide Adama. Principalele avantaje ale noii tehnologii de formulare, avantaje evidențiate în peste 600 de teste efectuate în ultimii ani în Europa, sunt creșterea eficacității substanțelor active în medie cu 10%, îmbunătățirea absorbției substanțelor active, creșterea mobilității substanțelor active, sporirea rezistenței la spălare și îmbunătățirea protecției de durată împotriva bolilor. Toate acestea în condițiile în care siguranța pentru cultură, pentru utilizatori și pentru mediu sunt, de asemenea, îmbunătățite”, a precizat reprezentantul Companiei Adama.

Printre produsele din portofoliul Adama prezentate în cadrul simpozionului s-au numărat Leander, Custodia, Concordia, Phoenix, Tomigan XL pentru cereale, Pyxides pentru porumb, Agil, Leopard, Mavrik, Toprex pentru rapiță, precum și Leopard și Saltus pentru floarea soarelui.

Aplicație și program de fidelizare

Reprezentantul companiei a prezentat, la final, aplicația Adama și programul de fidelizare Adama Cash+.

„Pe lângă faptul că veți avea acces la o serie importantă de informații despre produsele Adama, veți avea acces și la o serie de instrumente utile în recunoașterea bolilor, dăunătorilor și a buruienilor din culturile dumneavoastră. De asemenea, veți fi beneficiari ai unui program de prognoză și avertizare care are în spate o serie de stații meteo fizice și virtuale răspândite pe întreg teritoriul României. Continuăm campaniile noastre de vouchere prin care răsplătim loialitatea dumneavoastră și încurajăm parteneriatele de durată, singurele care asigură succesul în orice activitate. Din acest an voucherele vor avea un format electronic, unul mai rapid, mai modern și mai blând cu mediul înconjurător. Adama Cash+ este programul nostru de fidelizare, un program hibrid care răsplătește fidelitatea dumneavoastră prin restituirea unei părți din prețul plătit pentru achiziția produselor de protecția plantelor. Pentru aceasta trebuie să intrați pe platforma www.adamacashplus.ro, să vă faceți acolo un cont, să încărcați documentele solicitate. Pe urmă, la fiecare achiziție de produse Adama veți acumula o sumă de bani pe care o puteți folosi, fie cerând restituirea în conturile dumneavoastră, fie transformând-o în diverse beneficii pe care le descoperiți, de asemenea, pe platformă”, a spus Nicolaie Budelecean.

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

„Potențialul investițional japonez nu s-a manifestat încă pe deplin în țara noastră” – interviu cu E.S. Ovidiu Dranga

Articolul următor

Sawaka Takazaki, Director General, JETRO București: „Înțelegerea culturii generează și mai multe oportunități de afacere”  

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share