Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Genoveva Turcu anunță primul ROAD SHOW românesc al investitorilor din Dubai

Genoveva Turcu, Președinte al Consiliului Româno-Dubai de Afaceri din cadrul Camerelor de Comerț din Dubai, vorbește, în interviul pe care ni l-a acordat, despre rolul activ pe care îl joacă în extinderea și întărirea legăturilor de cooperare între ecosistemele de afaceri din România și Dubai, acesta din urmă reprezentând un nod economic de importanță globală. În vederea atingerii acestor deziderate, una dintre acțiunile organizate este primul ROAD SHOW românesc.  

Ce rol jucați dvs. în ecosistemul de afaceri din Dubai?

Într-un cadru global în care dinamica economică cunoaște transformări constante, implicând reinventarea permanentă a strategiilor de afaceri, Emiratele Arabe Unite, prin intermediul Camerelor de Comerț din Dubai, își consolidează poziția de pivot central în definirea tendințelor emergente de dezvoltare economică. Servind în rolul de Președinte al Consiliului Româno-Dubai de Afaceri, îmi revine privilegiul de a juca un rol activ în extinderea și întărirea legăturilor de cooperare între ecosistemele de afaceri din România și Dubai, acesta din urmă reprezentând un nod economic de importanță globală. Vă invit să descoperiți mai multe despre inițiativele și colaborările noastre accesând www.genoveva-turcu.com și www.dubaichambers.com.

Cum arată, în opinia dvs., contextul economic global și care este rolul Emiratelor Arabe Unite în acest ecosistem?

Analizele recente evidențiază o creștere robustă a Produsului Intern Brut la nivel mondial, impulsionată în mod semnificativ de performanța economiilor emergente, în special de statele membre ale grupului BRICS. În acest context, Emiratele Arabe Unite se evidențiază ca un partener strategic esențial, având în vedere creșterea de 10% a volumului său de comerț exterior în ultimul an, care a atins impresionanta cifră de 1.4 trilioane AED. Acest fapt subliniază rolul preponderent pe care națiunea îl joacă în cadrul schemelor comerciale globale.

Care este dinamica relațiilor economice între România și Emiratele Arabe Unite?

Relațiile economice dintre România și Emiratele Arabe Unite au înregistrat o evoluție pozitivă remarcabilă, cu un volum al schimburilor comerciale care a cunoscut o creștere de 15% în ultimul an. Această tendință ascendentă reflectă un potențial substanțial pentru colaborarea bilaterală, în condițiile în care Emiratele Arabe Unite oferă companiilor românești o platformă strategică de acces către piețele emergente din Asia și Africa.

Care este Strategia de Expansiune Globală a Camerei de Comerț din Dubai?

Strategia de expansiune vizează consolidarea prezenței globale. În acest sens, sunt mândră să anunț primul ROAD SHOW românesc – venit natural în urma excelentei expansiuni făcută de către DP WORLD la nivel global și depre care ați vorbit în acest număr mai în detaliu. Ambiția extinderii amprentei globale a Camerei de Comerț din Dubai este capturată prin inițiativa ROAD SHOW-ului românesc, o premieră în cadrul Programului de Expansiune Globală. Planificat pentru perioada 22 mai – 1 iunie 2024, acest eveniment marchează un pas semnificativ în promovarea dialogului bilateral și explorării de noi avenide comerciale între România și Emiratele Arabe Unite. Aduc un omagiu echipei de specialiști dedicată acestui proiect, incluzându-i pe domnii H.E. Mohammad Alkassim – Investment Attractions and Acting Regional Director for Europe and the Americas, H.E. Abdulla Baqer – Regional Director for CIS, Middle East and Eastern Europe și Cosmin Cristal – Investment Manager – Attractions Department, pentru contribuția lor esențială în realizarea acestui demers.

Ce ofertă aveți pentru companiile românești?

Pe website-ul meu personal, www.genoveva-turcu.com, sunt prezentate în mod detaliat serviciile pe care le ofer, concentrându-mă pe consultanță strategică, facilitarea investițiilor și dezvoltarea afacerilor între România și Emiratele Arabe Unite. Aceste servicii includ aspecte esențiale pentru succesul afacerilor în Orientul Mijlociu, precum:

  1. **Product Market Fit – Poziționarea Produsului Pentru Succesul pe Piața Orientului Mijlociu:** Cu ajutorul unei echipe experimentate de vânzări și marketing explorăm NOI pentru dvs. piața din Orientul Mijlociu pentru produsul tău, asigurându-vă astfel succesul și doar după acest test de 6 luni al produsulului sau serviciului pe piață compania va decide dacă își va deschide acolo sucursala sau rămâne la această variantă de vânzări. Este un produs revoluționar, o platformă la care muncim demult în care se poate observa în timp real evoluția produsului dvs. pe piața respectivă.
  2. **Middle East Venture Builder – Simplificăm Călătoria Investițională: Accelerăm ideea dumneavoastră în MENA (Orientul Mijlociu și Africa de Nord) prin acces rapid la capitalul necesar. Ne angajăm să punem baza parteneriatelor strategice între companiile ambițioase și investițiile strategice, promovând creșterea și inovația, alaturi de experți europeni, arabi și chinezi în domeniile consultanță financiară, strategie și juridic.
  3. **Middle East 1:1 Strategy – Înființați Astăzi Compania Dumneavoastră în MENA: Oferim suport complet legal, operațional și financiar pentru cei care doresc să își stabilească o prezență solidă de afaceri în Orientul Mijlociu. Dacă aveți nevoie de îndrumare expertă pentru a naviga complexitățile operaționale din această regiune dinamică, nu căutați mai departe.

– **Organizarea unor Misiuni Comerciale: Pentru a promova schimburile comerciale bilaterale, organizăm evenimente de business-to-business și misiuni comerciale strategice.

Un mesaj pentru potențialii investitori…

Parteneriatul meu cu Dubai Chambers (www.dubaichambers.com) este un pilon esențial al strategiei noastre, oferind acces la resurse valoroase și în timp real, cum ar fi New Business Connections and Opportunities. Acesta vă oferă oportunitatea de a participa la o rețea de networking puternică, cu oameni de afaceri influenți și membri ai structurilor guvernamentale. Comunicarea mea personală, partajarea experienței și construirea de conexiuni de afaceri la nivel înalt vor deschide noi orizonturi pentru afacerea dumneavoastră în BRICS și vă vor permite să înțelegeți perspectivele aducerii afacerii la nivel internațional în aceste timpuri provocatoare.

Interviu publicat în ediția tipărită cu nr. 128 a revistei Transilvania Business (11 aprilie-8 mai 2024)

 

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Global Med Care țintește afaceri de 6 milioane de euro

Articolul următor
(Cluj-Napoca, 14–24 iunie)

Cinema și fine dining la TIFF

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share