Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

J.W. Marriott investește 1.4 milioane de Euro în noul restaurant OLEA, premieră la București: conceptul de Mediterranean cuisine

OLEA, un restaurant cu un concept culinar inovator, își deschide porțile într-o zonă emblematică a Bucureștiului, în incinta JW Marriott Bucharest Grand Hotel. Cu un amestec încântător de arome și influențe, OLEA își propune să redefinească gusturile într-un mod unic și captivant. Investiția totală este estimată la 1.4 milioane de Euro.

John Willard Marriott Sr., fondatorul Marriott, a avut o profundă apreciere pentru activitățile în aer liber și a fost inspirat de frumusețea simplă a naturii și a mediului înconjurător. La JW Marriott, credem, de asemenea, că a lua masa în restaurantele noastre ar trebui să fie o experiență hrănitoare, creată pentru a vă revitaliza mintea, corpul și spiritul. Având în minte acest concept, suntem mândri să vă prezentăm o oază urbană, un loc perfect pentru un prânz, o cină sau un eveniment în aer liber.

Inspirat de bogăția gastronomiei Levantului și a Mediteranei, meniul OLEA aduce în prim-plan Middleterranean Cuisine – o combinație rafinată de rețete tradiționale și reinterpretări moderne. Fiecare preparat reflectă pasiunea pentru ingrediente proaspete, autenticitatea și creativitatea bucătarilor experimentați. De la fructe de mare proaspete, stropite cu uleiuri de măsline bogate și aromate, și până la carnea condimentată cu o varietate de ierburi aromatice și condimente, fiecare fel de mâncare promite o explozie de arome.

Printre preparatele care îmbină ce e mai bun din ambele lumi se numără Dip-ul de brânză feta cu fistic, Creveții în crustă de kataif, Adana kebab din vită Black Angus și oaie de Noua Zeelandă sau Cheesecake-ul cu baklava. Nici băuturile noastre emblematice nu trebuie ratate: Levant Martini, Date Old Fashioned sau cocktailurile JW Garden vor transforma fiecare noapte de vară într-o experiență de neuitat.

Arhitectura locului și atmosfera desăvârșesc experiența unică – locația în aer liber este amenajată astfel încât să amintească de grădina unei vile de vacanță de pe malul Mediteranei, cu terasă generoasă și grădină luxuriantă, ferită de agitația orașului. Spațiul dispune, de asemenea, de o zonă privată pentru evenimente – Grădina Olea – locul perfect în aer liber pentru un eveniment special.

“Suntem încântați să aducem Middleterranean Cuisine în București și să ne deschidem porțile pentru iubitorii de gastronomie”, a declarat Nicolae Lică, Executive Chef în cadrul JW Mariott Bucharest Grand Hotel. “OLEA este mai mult decât un restaurant – este o călătorie culinară care îmbină tradiția cu inovația și vă invită să descoperiți arome și gusturi noi în fiecare preparat.”

Indiferent de momentul în care aleg restaurantul OLEA, oaspeții se pot bucura de atmosfera relaxată, seri cu live DJ, dar și un fire-pit in jurul căruia să se relaxeze în nopțile mai răcoroase de vară.

Cu 402 camere, 12 săli de conferință (cu o suprafață totală de aprox 2000 mp) și 6 restaurante şi lounge-uri diverse, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel este unul dintre cele mai generoase, luxoase și versatile hoteluri din București. Deschis în 2000, bucurându-se de o poziționare privilegiată, în imediata apropiere a Palatului Parlamentului, câștigător consecvent a numeroase premii de excelență internaționale și locale, JW Marriott Bucharest Grand Hotel se bucură de a fi o destinație preferată pentru personalități din Europa, precum și pentru demnitari internaţionali. Hotelul se face remarcat atât prin decorul impresionant, cât și prin plenitudinea serviciilor reunite sub un singur acoperiș: 6 restaurante selecte, un centru de conferințe cu dotări tehnice de ultimă oră, o galerie de lux pentru cumpărături, cazino, spa și fitness. Indiferent dacă optează pentru o spațioasă cameră de oaspeți, vin la cină sau prânz, sau organizează un eveniment important, toți oaspeții sunt răsfățați cu servicii complete, la standarde de excepție, la orice oră.

JW Marriott face parte din portofoliul de brand-uri de lux al Marriott Internațional și este prezent în întreaga lume, în oraşe cheie și destinații unice. Brandul se adresează călătorilor rafinați și prezenți, care caută filozofia brandului – The JW Treatment ™ – potrivit căreia luxul autentic este creat de oameni care sunt pasionați de ceea ce fac. Experiențele create de aceștia îi ajută pe oaspeți să fie pe deplin prezenți, să creeze legături și să-și revitalizeze mintea, corpul și spiritul.
Inspirat de principiile de mindfulness, JW Marriott este un refugiu conceput pentru a permite oaspeților să se concentreze pe sentimentul de a fi întreg – prezent în minte, hrănit în corp și revitalizat în spirit – prin programe și oferte care îi încurajează să fie împreună, să acționeze cu intenție și să experimenteze fiecare moment la maxim.
Astăzi sunt peste 80 de hoteluri JW Marriott prezente în peste 25 țări.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Isabelle Adjani își va dezvălui Freamătul sufletului pe scena Festivalului de Teatru Sibiu 2024

Articolul următor

CTP se extinde în România prin achiziția a 270.000 de mp de depozite și 30 ha de teren

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share