Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Oradea, Băile Felix și regiunea Bihorului se promovează în Republica Moldova

Echipa Visit Oradea a participat vineri, 21 martie, la o vizită de lucru în capitala Republicii Moldova, Chișinău, în scopul promovării oportunităților turistice și de investiții pe care le oferă Oradea, Băile Felix și regiunea Bihor.

Vizita a fost organizată împreună cu compania aeriană HiSky în contextul conectivității aeriene cu capitala Republicii Moldova. Reprezentanții Visit Oradea au fost însoțiți de o delegație formată din 13 specialiști din domeniul turismului din Oradea și Băile Felix – agenții de turism, hotelieri și reprezentanți ai domeniului HORECA: Transilvania Travel, Oasis Travel, Simbotour, Hotelul DoubleTree by Hilton Oradea, restaurantul RIVO, Hotelul President Băile Felix, Hotelul Perla Băile 1 Mai, Hotelul Lotus Therm Spa&Luxury Resort, Turism Felix și Asociația pentru promovarea turismului din Băile Felix.



Visit Oradea, împreună cu echipa HiSky, a organizat o conferință dedicată celor mai importante agenții de turism din Republica Moldova, prezentând oferta turistică a regiunii precum și ruta aeriană care leagă Chișinăul de Oradea. Peste 70 de agenții de turism moldovene au participat la acest eveniment business to business, prezentările Visit Oradea și HiSky, ținute de Alexandru Chira (directorul Visit Oradea), respectiv Aurelia Sadovei (director marketing HiSky) și Irina Onofraș (director comercial HiSky) fiind urmate de o sesiune de networking între delegația din Oradea și Băile Felix, echipa Hisky și reprezentanții agențiilor de turism din Chișinău.

„Interesul turiștilor moldoveni pentru România a crescut foarte mult în ultimii ani. În contextul zborurilor Hisky și a conexiunilor facile, cu escală scurtă pe aeroportul Henri Coandă din București, Oradea poate deveni o destinație pentru sejururi culturale, de tip city break sau chiar pentru organizarea de evenimente corporate pentru companii cu sediul în Chișinău. Acest eveniment este un pas important în crearea de parteneriate solide cu agențiile de turism din Republica Moldova, pentru realizarea căruia mulțumesc echipei Hisky”, a declarat directorul executiv Visit Oradea, Alexandru Chira.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Povești de succes la Oradea STEAM Conference: Educație - Inovație - Antreprenoriat

Articolul următor
Corteva

Inovația pentru fermieri, în centrul atenției la evenimentele Corteva Learning Day

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
Citeste mai mult

Angajări în domeniul feroviar

Târgul de Carieră Feroviară în România revine în luna iunie cu cea de-a X-a ediție și aduce în…
Turism
Citeste mai mult

Crama Jelna a luat bronzul la Top Hotel Awards

Pentru a treia oară consecutiv vinarii bistrițeni se clasează pe podiumul competiției destinate industriei ospitalității din România. „Suntem…
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share