Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Viaduct prin cimitir pe Autostrada Transilvania

Este vorba despre porțiunea dintre localitățile Nădășelu (Cluj) și Zimbor (Sălaj), al cărei lider de asociere este Spedition UMB.

Antreprenorul general al sectorului dintre județele Cluj și Sălaj al A3, compania băcăuană UMB, a cerut beneficiarului două modificări substanțiale.

Este vorba despre porțiunea dintre localitățile Nădășelu (Cluj) și Zimbor (Sălaj), al cărei lider de asociere este Spedition UMB. “Decideți acum: A3 Nădășelu – Zimbor în 2023 sau 2024? De vreo nouă luni mingea este la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii (CNAIR).

Aceasta întârzie să aprobe două modificări de soluții tehnice necesare inaugurării lotului în 2023. Pentru că dealurile transilvănene nu stau locului, experții proiectanți ai UMB au solicitat două modificări substanțiale de soluție tehnică.

Acestea sunt viaduct prin cimitir (nu este o glumă), în apropiere de Nădășelu, și tunel cut & cover, în zona Topa Mică. De luni întregi CNAIR se tot gândește. Și tergiversează. Dacă o să tot amâne aprobarea, deschiderea celor 30 km în 2023 zboară pe fereastră și ne vedem în 2024.

Este mare păcat, deoarece antreprenorul avansează foarte bine și este motivat să închidă șantierul cât mai repede fiindcă are multe lucrări deja contractate”, conform Asociației Pro Infrastructură (API).

Moldovenii, favoriți la preluarea A7

Organizația susține că UMB are șanse reale să pună mâna, în curând, pe toți cei 82 km din Autostrada 7 Buzău-Focșani. Acolo unde se pregătește să semneze contractele pe loturile 1 și 4.

Iar pe 2 și 3 este în pole position cu oferte foarte competitive, conform informațiilor pe care le avem în acest moment. Cei de la UMB vor fi foarte motivați să finalizeze Nădășelu – Zimbor în 2023 pentru a-și elibera din forțe. Asta dacă și CNAIR își face datoria”, potrivit API.

Proiectul Autostrăzii Transilvania (Braşov – Borş), parte din A3, a început în 2004, în baza unui contract încheiat cu compania americană Bechtel, ce trebuia executat până în 2012. A3 a fost împărțită inițial de autoritățile române în două proiecte, București – Brașov și Brașov – Cluj-Napoca – Borș, lungimea sa fiind de 584 km.

Este vorba despre porțiunea dintre localitățile Nădășelu (Cluj) și Zimbor (Sălaj), al cărei lider de asociere este Spedition UMB.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Am început această săptămâna în Drobeta Turnu-Severin, drept la capătul drumul nostru care unește, în apropierea Dunării.

Charlie Ottley promovează Via Transilvanica pe Netflix

Articolul următor
în ora de vârf circulă simultan 12 tramvaie, obținându-se un coeficient de utilizare a flotei de 42%

Un tramvai numit dorință, varianta Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share