Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Proiecte de infrastructură și regenerare urbană de peste 18 mil. euro în Oradea

Transport în comun mai rapid, piste pentru biciclete, zone verzi și spații pietonale sunt câteva dintre proiectele care vor deveni realitate în Oradea în următorii doi ani. Pe lângă aceasta, intrarea în Oradea dinspre Băile Felix va fi complet schimbată. Primăria nu renunță nici la supraimpozitarea clădirilor neîngrijite sau abandonate; numărul acestora va crește în următoarea perioadă.
Prezentate cu câteva luni în urmă, lucrările la câteva proiecte de infrastructură și reabilitări vor începe în Oradea în această toamnă sau în primăvara anului viitor. Proiectele estimate la peste 18 milioane de euro vor fi finalizate pe rând, până în toamna anului 2020. Printre ele se află construirea drumului dintre Podgoria și Fughiu, a unui pasaj suprateran peste centura Oradei și reabilitarea clădirii primăriei locale.
Proiecte în curs de desfășurare:
– Drum Podgoria- Fughiu – aprox. 1 km; costuri: 1 mil. euro;
începutul lucrărilor: septembrie 2018; finalizare: vara 2019
– Parcare Voința – 400 de locuri; costuri: 4,5 mil. euro;
începutul lucrărilor: toamnă 2018; finalizare: primăvară 2020
– Pasaj suprateran – intersecția centură – Str. Universității; costuri: 7,7 mil. euro;
începutul lucrărilor: primăvară 2019; finalizare: primăvară 2020
– reabilitare Primăria Oradea – costuri: 5 mil. euro;
începutul lucrărilor: toamnă 2018; finalizare: toamnă, 2020
Mai multe zone de blocuri vor fi reamenajate, vor fi curățate zonele cu clădiri înghesuite sau terenuri neîngrijite. În următoarea perioadă va fi construit un nou pod pietonal peste Crișul Repede în vecinătatea parcului Brătianu, iar intrarea în oraș dinspre Băile Felix își va schimba aspectul.
“Imediat lângă linia de tramvai va fi o zonă verde cu un aliniament de arbori de talie înaltă, linia de tramvai urmează să fie înierbată pe toată această lungime de la intrarea dinspre Băile Felix și până la viitorul pasaj subteran. Vor rămâne doar câteva treceri auto. De asemenea, banda de lângă bordură va fi dedicată cu prioritate transportului în comun”, a explicat Ilie Bolojan, primarul municipiului Oradea, potrivit Digi24.ro.
Edilul a anunțat simplificarea indicatorilor pentru supraimpozitarea clădirilor neîngrijite ori abandonate, în condițiile în care anul acesta s-a triplat numărul cererilor pentru reabilitarea unor astfel de imobile.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

UBB Cluj-Napoca este prima universitate din România în Top Shanghai 2018

Articolul următor

Topul judeţelor cu cel mai mare număr de tranzacţii cu terenuri agricole în S1. Străinii, aproape 30% din suprafaţa totală

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Distribuție Energie Electrică România (DEER) Cluj, cel mai mare distribuitor național de profil, a organizat proiectul educativ “Școala Altfel cu Micul Energetician”, proiect care face parte din campania sa educativă.
Citeste mai mult

DEER predă energetica viitoarelor generații

3.000 de elevi din ciclul primar de învățământ învață despre energie în cadrul proiectului educativ. Distribuție Energie Electrică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share