București Real Estate

Oferta restaurantelor și o experiență de cumpărături relaxantă vor modela viitorul industriei outlet

• FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii și sposorul oficial al ediției inaugurale a International Outlet Summit, organizat de MAPIC.
• Summit-ul a luat loc cu o zi înaintea deschiderii oficiale a târgului imobiliar MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, adunând peste 150 de profesioniști din industria outlet.
• Brendon O’Reilly, managing director al FASHION HOUSE Group, accentuează  faptul că mâncarea este noua modă pentru centrele comerciale existente. De asemenea, există o creștere în creștere din partea clienților pentru o experiență de shopping cât mai relaxantă.
• FASHION HOUSE Group estimează că industria outlet din România are motive de optimism pentru viitorul ei.
International Outlet Summit, organizat de către MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, a fost un eveniment dedicat pieței centrelor comerciale de tip outlet. Peste 150 de profesioniști ai pieței au discutat despre evoluția industriei, despre noile trenduri dar și caracteristici cheie care îmbunătățesc experiența clientului în outlet.
FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii summit-ului. Brendon O’Reilly, managing director al companiei, a împărtășit din vasta sa experiență pe piața europeană de a centrelor comerciale de tip outlet. De asemenea, acesta a prezentat cele mai mari proiecte ale grupului, incluzând FASHION HOUSE Outlet Centre București, care obține anual creșteri de două cifre pentru indicatorilor cheie de performanță.
Pe baza numeroaselor analize de piață și concluziile de la International Outlet Summit, Brendon O’Reilly accentuează: “Opțiunile culinare reprezintă noua modă pentru proprietățile retail de azi. Am observat o preferință în creștere din partea clientului spre centrele outlet ce pot oferi o experiență de shopping cât mai relaxantă și este absolut obligatoriu ca aceste preferințe să fie satisfăcute. Jucătorii de pe piața outlet au posibilitatea de a implementa idei noi, inovatoare, în cadrul FASHION HOUSE și sunt sigur că suntem perfect pregătiți pentru acest moment”
Managerul a evaluat și situația industriei outlet din România: “Economia românească va continua să crească, menținând una din cele mai mari creșteri anuale din toată Uniunea Europeană, lucru facilitat și de scăderea TVA-ului, dar și de creșterea semnificativă a veniturilor. Acești factori au o influență pozitivă asupra puterii de cumpărare a clientului iar segmentul outlet din România poate fi optimist în privința viitorului”, afirmă Brendon O’Reilly.
FASHION HOUSE Outlet Centre București, cu o suprafață închiriabilă de 16.000 de metri pătrați, se adaptează noilor tendințe, îmbunătățind astfel experiența de cumpărături a clienților. Arhitectura exterioară a proiectului exprimă istoria și tradițiile locale, tema fiind “Centrul Vechi al Bucureștilor”, o rețea de străduțe și curți interioare formând structura urbană a proiectului. De asemenea, schema proiectului oferă mai multe zone dedicate restaurantelor și cafenelelor, în zone diferite ale outlet-ului iar noi concepte de food și leisure vor fi implementate în viitor.
FASHION HOUSE Outlet Centre București completează perfect oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, cunoscut pentru varietatea de articole pentru casă pe care o oferă.
FASHION HOUSE Outlet Centre București
Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1, captând 2.77 milioane de locuitori pe o raza de 90 de minute de mers cu mașina. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp, este casa a aproximativ 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2,150 de mașini. FASHION HOUSE Outlet Centre București este dezvoltat de FASHION HOUSE Group.
FASHION HOUSE Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE și Rusia. FHGR a dezvoltat  și gestionează cu succes 5 outlet-uri sub brand-ul FASHION HOUSE Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 m2. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.
FASHION HOUSE Group este specializată în dezvoltarea și administrarea centrelor de tip outlet. Compania beneficiază de o echipă dedicată, cu experiență dovedită în design-ul, dezvoltarea, închirierea, administarea și gestionarea operațiunilor financiare pentru centrele de tip outlet. În consecință, FHGR a reușit să atragă și să fidelizeze o rețea impresionantă de retailer și branduri cu renume mondial.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. De peste 25 de ani, Liebrecht & wood Group activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia, unde a dezvoltat proiecte office și retail cu o suprafață totală de peste 500.000 m2.

Related posts

Diana Elena Iliescu, noul director general al Patria Bank

Ligia Voro

Platforma Romplumb, scoasă la vânzare cu 5,2 milioane euro

Nora Dumitrescu

Studium Green, dublă nominalizare la SEE Property Awards

Ionel Albu

BVB urmează trendul internațional și urcă la maxime istorice

Ligia Voro

B | Moxy No.2 for Milan!

Ce bugete pregătesc vizitatorii la expoziția Imobiliarium din Capitală

Stefana Muresan

B | Depunere cereri pentru ajutorul la motorina – trimestrul I

Agenția Națională de Presă AGERPRES a lansat proiectul editorial #București560

Ligia Voro

TM | Un nou proiect livrat cu succes de catre OPTIM PM

Transilvania Business

Primarii de municipii au discutat cu premierul Ludovic Orban. „Realitatea bugetului este îngrijorătoare”

Papuc Irina

Consiliul Investitorilor Străini și-a ales un nou președinte

Ligia Voro

Promenada Mall Târgu Mureş şi America House Bucureşti în vizorul Morgan Stanley

Ionel Albu

Codrin Scutaru, numit Deputy Managing Director al McGuireWoods România

Stefana Muresan

Business Days București repune pe agendă un subiect major:  rolul oamenilor de afaceri în construcția proiectului de țară

Ionut Oprea

A fost finalizat studiul de fezabilitate pentru Spitalul Metropolitan din București: E nevoie de o investiție de 400 de milioane de euro

Papuc Irina

Globalworth to become the sole owner of the Green Court Bucharest Campus  

Ionut Oprea

Un fost manager al RE/MAX și-a făcut agenție proprie

Nora Dumitrescu

Arpad Paszkany preia sub control total Uniall

Stefana Muresan

NEPI Rockcastle, măsuri pentru a limita răspândirea coronavirusului

Ligia Voro

Bilka si-a dublat afacerile

Transilvania Business

TETAROM, new dimensions for business

Ionut Oprea

ASA CONS din Tur­da, afaceri în creștere cu 10%

Stefana Muresan

CJ | Noul sediu EBS – NTT Data

Transilvania Business

iQuest continuă expansiunea și inaugurează un nou sediu modern la Cluj-Napoca

Stefana Muresan

Leave a Comment