• FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii și sposorul oficial al ediției inaugurale a International Outlet Summit, organizat de MAPIC.
• Summit-ul a luat loc cu o zi înaintea deschiderii oficiale a târgului imobiliar MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, adunând peste 150 de profesioniști din industria outlet.
• Brendon O’Reilly, managing director al FASHION HOUSE Group, accentuează faptul că mâncarea este noua modă pentru centrele comerciale existente. De asemenea, există o creștere în creștere din partea clienților pentru o experiență de shopping cât mai relaxantă.
• FASHION HOUSE Group estimează că industria outlet din România are motive de optimism pentru viitorul ei.
International Outlet Summit, organizat de către MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, a fost un eveniment dedicat pieței centrelor comerciale de tip outlet. Peste 150 de profesioniști ai pieței au discutat despre evoluția industriei, despre noile trenduri dar și caracteristici cheie care îmbunătățesc experiența clientului în outlet.
FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii summit-ului. Brendon O’Reilly, managing director al companiei, a împărtășit din vasta sa experiență pe piața europeană de a centrelor comerciale de tip outlet. De asemenea, acesta a prezentat cele mai mari proiecte ale grupului, incluzând FASHION HOUSE Outlet Centre București, care obține anual creșteri de două cifre pentru indicatorilor cheie de performanță.
Pe baza numeroaselor analize de piață și concluziile de la International Outlet Summit, Brendon O’Reilly accentuează: “Opțiunile culinare reprezintă noua modă pentru proprietățile retail de azi. Am observat o preferință în creștere din partea clientului spre centrele outlet ce pot oferi o experiență de shopping cât mai relaxantă și este absolut obligatoriu ca aceste preferințe să fie satisfăcute. Jucătorii de pe piața outlet au posibilitatea de a implementa idei noi, inovatoare, în cadrul FASHION HOUSE și sunt sigur că suntem perfect pregătiți pentru acest moment”
Managerul a evaluat și situația industriei outlet din România: “Economia românească va continua să crească, menținând una din cele mai mari creșteri anuale din toată Uniunea Europeană, lucru facilitat și de scăderea TVA-ului, dar și de creșterea semnificativă a veniturilor. Acești factori au o influență pozitivă asupra puterii de cumpărare a clientului iar segmentul outlet din România poate fi optimist în privința viitorului”, afirmă Brendon O’Reilly.
FASHION HOUSE Outlet Centre București, cu o suprafață închiriabilă de 16.000 de metri pătrați, se adaptează noilor tendințe, îmbunătățind astfel experiența de cumpărături a clienților. Arhitectura exterioară a proiectului exprimă istoria și tradițiile locale, tema fiind “Centrul Vechi al Bucureștilor”, o rețea de străduțe și curți interioare formând structura urbană a proiectului. De asemenea, schema proiectului oferă mai multe zone dedicate restaurantelor și cafenelelor, în zone diferite ale outlet-ului iar noi concepte de food și leisure vor fi implementate în viitor.
FASHION HOUSE Outlet Centre București completează perfect oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, cunoscut pentru varietatea de articole pentru casă pe care o oferă.
FASHION HOUSE Outlet Centre București
Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1, captând 2.77 milioane de locuitori pe o raza de 90 de minute de mers cu mașina. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp, este casa a aproximativ 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2,150 de mașini. FASHION HOUSE Outlet Centre București este dezvoltat de FASHION HOUSE Group.
FASHION HOUSE Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE și Rusia. FHGR a dezvoltat și gestionează cu succes 5 outlet-uri sub brand-ul FASHION HOUSE Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 m2. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.
FASHION HOUSE Group este specializată în dezvoltarea și administrarea centrelor de tip outlet. Compania beneficiază de o echipă dedicată, cu experiență dovedită în design-ul, dezvoltarea, închirierea, administarea și gestionarea operațiunilor financiare pentru centrele de tip outlet. În consecință, FHGR a reușit să atragă și să fidelizeze o rețea impresionantă de retailer și branduri cu renume mondial.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. De peste 25 de ani, Liebrecht & wood Group activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia, unde a dezvoltat proiecte office și retail cu o suprafață totală de peste 500.000 m2.
Citește și:
CBRE: Stocul modern de spații de birouri, peste 4,3 mil. mp
Stocul modern de spații de birouri din România a ajuns la peste 4,3 milioane mp în Q2. Alți…
8 august 2022
SPEEDWELL, tranzacție cu Hili Properties plc pentru clădirea MIRO
SPEEDWELL a semnat un contract cu Hili Properties plc din Malta pentru vânzarea a 75% din acțiunile firmei…
8 august 2022
HiSky suspendă zborurile Satu Mare – Paris. Baia Mare rezistă
Operatorul aerian HiSky va suspenda, din toamnă, cursele sale aeriene din Satu Mare către capitala Franței, însă le…
7 august 2022
Untold a contabilizat 95.000 de participanți într-o zi
Ziua de sâmbătă a marcat 95.000 de oameni prezenți la Untold Festival, potrivit statisticilor organizatorilor. Printre protagoniștii acestei…
7 august 2022
Prima cursă cu obstacole Arka Park din România, la Păltiniș
Stațiunea sibiană Păltiniș a găzduit cea dintâi ediție din țara noastră a cursei cu obstacole Arka Park Race.…
7 august 2022
Ministerul Investițiilor Europene a verificat proiectele Regiunii Nord-Vest
Ovidiu Cîmpean a efectuat prima sa vizită la Cluj-Napoca în noua sa calitate: cea de demnitar în cadrul…
7 august 2022
Târg de produse tradiționale cu vânzare la Guruslău
Asociația de Dezvoltare Intercomunitară Țara Silvaniei (ADITS) va organiza o expoziție cu produse tradiționale, însoțită de o demonstrație…
7 august 2022
La Timișoara a fost inaugurată oficial fabrica de biciclete premium a germanilor de la Corratec
Acest sfârșit de săptămână a adus pentru noua fabrică de biciclete de top Corratec, funcțională deja de la…
6 august 2022
Zi de Zi știri ecoomice:
Un nou centru comercial deschis la Târgu Mureș
Un nou centru comercial denumit Univers All își […]
8 august 2022
Societate din Mureș angajează cu salariu motivant muncitori în construcții
Societatea Drumserv SA Târgu Mureş angajează, […]
7 august 2022
Tot mai multe firme mureșene, radiate
În primul semestru al exercițiului financiar […]
7 august 2022
Magazin ”cu prețuri mici și avantaje mari”, în locul Centrului Comercial ”Transilvania” Târgu Mureș
Un magazin de tip cash & carry va fi deschis, […]
6 august 2022
Exploatare de andezit într-o localitate mureșeană
Conducerea societății Andezit Stânceni SRL […]
6 august 2022
Incubator de afaceri din domeniul medical într-o comună mureșeană
Agenția pentru Protecția Mediului Mureș […]
6 august 2022
Se ieftinește combustibilul? Unde găsiți în Târgu Mureș cele mai mici prețuri la benzină și motorină
Prețul petrolului a scăzut joi la cele mai […]
5 august 2022
La mulți ani, Rotecom! 30 de ani de performanță în distribuție și în prelucrarea sticlei plate!
Compania mureșeană Rotecom a aniversat 30 de […]
5 august 2022