• FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii și sposorul oficial al ediției inaugurale a International Outlet Summit, organizat de MAPIC.
• Summit-ul a luat loc cu o zi înaintea deschiderii oficiale a târgului imobiliar MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, adunând peste 150 de profesioniști din industria outlet.
• Brendon O’Reilly, managing director al FASHION HOUSE Group, accentuează faptul că mâncarea este noua modă pentru centrele comerciale existente. De asemenea, există o creștere în creștere din partea clienților pentru o experiență de shopping cât mai relaxantă.
• FASHION HOUSE Group estimează că industria outlet din România are motive de optimism pentru viitorul ei.
International Outlet Summit, organizat de către MAPIC în Cannes (Franța) pe 14 noiembrie, a fost un eveniment dedicat pieței centrelor comerciale de tip outlet. Peste 150 de profesioniști ai pieței au discutat despre evoluția industriei, despre noile trenduri dar și caracteristici cheie care îmbunătățesc experiența clientului în outlet.
FASHION HOUSE Group a fost unul dintre inițiatorii summit-ului. Brendon O’Reilly, managing director al companiei, a împărtășit din vasta sa experiență pe piața europeană de a centrelor comerciale de tip outlet. De asemenea, acesta a prezentat cele mai mari proiecte ale grupului, incluzând FASHION HOUSE Outlet Centre București, care obține anual creșteri de două cifre pentru indicatorilor cheie de performanță.
Pe baza numeroaselor analize de piață și concluziile de la International Outlet Summit, Brendon O’Reilly accentuează: “Opțiunile culinare reprezintă noua modă pentru proprietățile retail de azi. Am observat o preferință în creștere din partea clientului spre centrele outlet ce pot oferi o experiență de shopping cât mai relaxantă și este absolut obligatoriu ca aceste preferințe să fie satisfăcute. Jucătorii de pe piața outlet au posibilitatea de a implementa idei noi, inovatoare, în cadrul FASHION HOUSE și sunt sigur că suntem perfect pregătiți pentru acest moment”
Managerul a evaluat și situația industriei outlet din România: “Economia românească va continua să crească, menținând una din cele mai mari creșteri anuale din toată Uniunea Europeană, lucru facilitat și de scăderea TVA-ului, dar și de creșterea semnificativă a veniturilor. Acești factori au o influență pozitivă asupra puterii de cumpărare a clientului iar segmentul outlet din România poate fi optimist în privința viitorului”, afirmă Brendon O’Reilly.
FASHION HOUSE Outlet Centre București, cu o suprafață închiriabilă de 16.000 de metri pătrați, se adaptează noilor tendințe, îmbunătățind astfel experiența de cumpărături a clienților. Arhitectura exterioară a proiectului exprimă istoria și tradițiile locale, tema fiind “Centrul Vechi al Bucureștilor”, o rețea de străduțe și curți interioare formând structura urbană a proiectului. De asemenea, schema proiectului oferă mai multe zone dedicate restaurantelor și cafenelelor, în zone diferite ale outlet-ului iar noi concepte de food și leisure vor fi implementate în viitor.
FASHION HOUSE Outlet Centre București completează perfect oferta West Park Retail – unul dintre cele mai populare parcuri de retail din București, cunoscut pentru varietatea de articole pentru casă pe care o oferă.
FASHION HOUSE Outlet Centre București
Deschis în 2008, FASHION HOUSE Outlet Centre București este primul centru outlet din România, localizat strategic lângă centura Bucureștiului, cu acces direct de pe autostrada A1, captând 2.77 milioane de locuitori pe o raza de 90 de minute de mers cu mașina. Cu o suprafață închiriabilă totală de 16.000 mp, este casa a aproximativ 70 de magazine, un foodcourt și o parcare pentru 2,150 de mașini. FASHION HOUSE Outlet Centre București este dezvoltat de FASHION HOUSE Group.
FASHION HOUSE Group (FHGR) este una dintre cele mai importante companii din sectorul de outlet-uri la nivel european, respectiv cel mai mare dezvoltator/operator de outlet-uri din ECE și Rusia. FHGR a dezvoltat și gestionează cu succes 5 outlet-uri sub brand-ul FASHION HOUSE Outlet Centre în Polonia, România și Rusia – având o suprafață închiriabilă totală de circa 100,000 m2. Compania dezvoltă în prezent un nou outlet în St. Petersburg, Rusia.
FASHION HOUSE Group este specializată în dezvoltarea și administrarea centrelor de tip outlet. Compania beneficiază de o echipă dedicată, cu experiență dovedită în design-ul, dezvoltarea, închirierea, administarea și gestionarea operațiunilor financiare pentru centrele de tip outlet. În consecință, FHGR a reușit să atragă și să fidelizeze o rețea impresionantă de retailer și branduri cu renume mondial.
FASHION HOUSE Group face parte din Liebrecht & wooD Group, o companie europeană de dezvoltare imobiliară. De peste 25 de ani, Liebrecht & wood Group activează pe cele mai mari piețe din regiunea Europei Centrale și de Est – Polonia, România și Rusia, unde a dezvoltat proiecte office și retail cu o suprafață totală de peste 500.000 m2.
Citește și:
Încă două pasaje subterane în Oradea, unul lână Magazinul Crișul, altul la Gară
Oradea devine din ce în ce mai mult un model de mobilitate urbană. După pasajele subterane pe sub…
26 aprilie 2024
Sibiu și Timișoara, prospectate de companii din Germania pentru potențiale colaborări și investiții
Vizita de informare a unei delegații de oameni de afaceri din Germania în România a constituit o ocazie…
26 aprilie 2024
Launch of a Memorandum of Understanding for Architectural Excellence in Georgia
In a major step forward to promote architectural excellence and technological integration in the construction sector, SHARE Architects,…
26 aprilie 2024
Caravana ADR Nord Vest la Oradea. Bihorul, model de bune practici
O delegația a ADR Nord Vest, în frunte cu directorul general – Csilla Hegedus și Petru Alboi –…
26 aprilie 2024
Schimbare de manager la Purem by Eberspaecher. Jörg Steins este noul CEO
Din motive de sănătate, Marcus Knödler nu își poate continua rolul de CEO al Purem by Eberspaecher și…
26 aprilie 2024
Leoni România va premia copiii performanți ai angajaților
Producătorul de sisteme de cablaje la nivel global a anunțat că susține angajamentul său față de educație. Părinții…
26 aprilie 2024
Banca Transilvania împarte dividende de 1 miliard de lei
Acționarii Băncii Transilvania (BT) au aprobat distribuirea de dividende în de 1 miliard de lei din rezultatul exercițiului…
26 aprilie 2024
3.000 de clujeni la prima expoziție Gustav Klimt de la Cluj
„Gustav Klimt. The Immersive Show” este prima expoziție dedicată lucrărilor celebrului pictor austriac, cunoscut pentru operele sale simboliste…
26 aprilie 2024