Uncategorized

NTT, 52 de ani de activitate

Compania japoneză NTT Data (Nippon Telegraph and Telephone Data) face parte din grupul NTT, fondat in anul 1967. Cu peste 280.000 de angajați și un portofoliu extins de soluții globale de infrastructură, comunicații si servicii IT, NTT este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața ICT (Information and Communication Technologies).

Potrivit informațiilor existente pe site-ul oficial al companiei, istoria NTT începe în anul 1967, odată cu nașterea ,,Comunicării de date’’- combinația dintre tehnologia telecomunicațiilor și calculatoarele personale. Trecuseră doar 15 de ani de la ieșirea de sub ocupația Puterilor Aliate (instaurată la sfârșitul celui de-al doilea război mondial) și economia Japoniei era în plină dezvoltare, la fel și tehnologia. Așa că, în cursul aceluiași an, The Nippon Telegraph and Telephone Public Corporation (NTT) înființa primul birou NTT Data. Șase ani mai târziu, în 1973, compania reușea să pună la punct ,,Sistemul Zengin’’, cel care a oferit în premieră unui număr de 705 bănci din Japonia posibilitatea să efectueze transferuri de bani online, fiind considerat pe bună dreptate un progres tehnologic uriaș la acea vreme.

Un alt reper esențial în istoria companiei îl reprezintă anul 1988, an în care era fondată NTT DATA Communication Systems Corporation, cea mai mare companie japoneză din domeniul serviciilor de comunicații și informații. În perioada următoare au fost create noi piețe în domenii precum cel public, cel financiar sau cel industrial. Tot NTT Data este prima companie ce a introdus în Japonia Cardurile Smart și mall-urile virtuale, construind practic fundația pentru ceea ce înseamnă astăzi ,,comoditate’’ și ,,siguranță’’ în domeniul cumpărăturilor online.

“From Strengthening Alliance to Expanding Overseas Business” (De la consolidarea colaborarilor la extinderea afacerilor în toată lumea) este motto-ul ce caracterizează cel mai bine perioada de după anul 2005, când, pentru a ține pasul cu dezvoltarea rapidă a tehnologiei pe plan mondial, a fost înființată o nouă secțiune în cadrul companiei – NTT DATA Group. Astfel, compania a consolidat afacerile în interiorul Japoniei, colaborând cu departamentele de IT ale clienților. A urmat apoi dezvoltarea unei strategii pe termen lung concentrată pe cele mai importante piețe din lume: America de Nord, Europa și Asia, concomitent cu extinderea afacerilor deja existente și realizarea de noi fuziuni și achiziții.

 NTT Data România 

Cu o echipă de peste 1.700 de specialiști, NTT DATA România este unul din cei mai importanți furnizori de soluții informatice pentru o serie de companii din domeniul Bancar, Producție, Energie, Sectorul Public, Utilități, Retail, Transport & Logistică, Auto etc. Printre cei mai cunoscuți clienți aflați în portofoliul companiei se număra Premier Restaurants – McDonald’s România, Regina Maria, Romstal, Agricover, Eximprod sau Valrom.

Sediul principal al companiei este situat la Cluj, acolo unde, pe lângă faptul că angajează în jur de 550 de persoane anual, NTT Data a devenit, începând cu luna martie 2018, sponsorul echipei de fotbal CFR Cluj. Alegerea ,,alb-vișiniilor’’ s-a dovedit a fi de bun augur pentru ambele părți, deoarece ardelenii au câștigat Liga I în 2018 și sunt favoriți la titlu și în acest an, conform cotelor afișate pe www.unibet.ro.

Pe lângă sediul central de la Cluj, NTT DATA România mai are birouri în alte 5 orașe universitare din țara noastră și unul la Novi-Sad (Serbia). Nu în ultimul rând, trebuie menționat faptul că, împreună cu universitățile cu care colaborează și o parte din partenerii de afaceri, NTT oferă și dezvoltă diferite programe de studii și academii.

 

 

 

 

Related posts

Shortlist announced for the 2nd annual CRE Awards

redactia

~Video 4

Transilvania Business

Top 5 incasari din tenisul masculin

Tirdea Ionut

”Prima casă” 2017, plafon total de garantare de 2,67 miliarde de lei

Stefana Muresan

NTT DATA România: până în 2020 – 100 de milioane de euro şi 3.300 de angajaţi

Stefana Muresan

Ştefan Radu Oprea: Mandatul care trebuie dat comisarului european pentru negocierile cu SUA, tema principală a reuniunii pe comerţ

redactia

Ryanair vrea să opereze curse low cost de pe aeroportul din Sibiu

Stefana Muresan

Ce este si cum va schimba lumea tehnologia 5G

Tirdea Ionut

~Video 1

Agile HR construiește valori între business, clienți și angajați

Ionel Albu

2018, un an excelent pentru Evolution Gaming

Tirdea Ionut

Plafonul alocat ajutoarelor naţionale tranzitorii în sectoarele vegetal şi zootehnic depășește 268 milioane de euro (proiect)

redactia

Poșta Română- profit brut de 12,3 milioane de lei

Stefana Muresan

Hattrick Office Building in Sibiu

Ionut Oprea

Stefanini: target: + 25% la cifra de afaceri

Stefana Muresan

Bistrița Năsăud: Un artist a creat un sat tradiţional la poalele Munţilor Rodnei

redactia

Brandul THC pariază pe piața românească și se bucură în paralel de succesul internațional

Tirdea Ionut

Peste 7000 de persoane la Sibiu Jazz Festival 2017

Raluca Ursu

Volumul tăierilor ilegale în fondul forestier de stat, o nouă scădere

Stefana Muresan

Mihai Daraban, la Adunarea Extraordinară a Eurochambres: CCIR militează pentru acordarea unui sprijin mai substațial pentru IMM-uri

redactia

 AFI Europe a pus piatra de temelie a celui de-al treilea centru comercial al companiei in Romania

Ionut Oprea

Îngrijorare în Las Vegas, după apariția primului caz de coronavirus

Tirdea Ionut

Extinderea cotei 0% de TVA – pe agenda Guvernului

Stefana Muresan

Iulius dezvolta Openville cu un partener global

Ionut Oprea

Leave a Comment