Uncategorized

NTT, 52 de ani de activitate

Compania japoneză NTT Data (Nippon Telegraph and Telephone Data) face parte din grupul NTT, fondat in anul 1967. Cu peste 280.000 de angajați și un portofoliu extins de soluții globale de infrastructură, comunicații si servicii IT, NTT este unul dintre cei mai mari jucători de pe piața ICT (Information and Communication Technologies).

Potrivit informațiilor existente pe site-ul oficial al companiei, istoria NTT începe în anul 1967, odată cu nașterea ,,Comunicării de date’’- combinația dintre tehnologia telecomunicațiilor și calculatoarele personale. Trecuseră doar 15 de ani de la ieșirea de sub ocupația Puterilor Aliate (instaurată la sfârșitul celui de-al doilea război mondial) și economia Japoniei era în plină dezvoltare, la fel și tehnologia. Așa că, în cursul aceluiași an, The Nippon Telegraph and Telephone Public Corporation (NTT) înființa primul birou NTT Data. Șase ani mai târziu, în 1973, compania reușea să pună la punct ,,Sistemul Zengin’’, cel care a oferit în premieră unui număr de 705 bănci din Japonia posibilitatea să efectueze transferuri de bani online, fiind considerat pe bună dreptate un progres tehnologic uriaș la acea vreme.

Un alt reper esențial în istoria companiei îl reprezintă anul 1988, an în care era fondată NTT DATA Communication Systems Corporation, cea mai mare companie japoneză din domeniul serviciilor de comunicații și informații. În perioada următoare au fost create noi piețe în domenii precum cel public, cel financiar sau cel industrial. Tot NTT Data este prima companie ce a introdus în Japonia Cardurile Smart și mall-urile virtuale, construind practic fundația pentru ceea ce înseamnă astăzi ,,comoditate’’ și ,,siguranță’’ în domeniul cumpărăturilor online.

“From Strengthening Alliance to Expanding Overseas Business” (De la consolidarea colaborarilor la extinderea afacerilor în toată lumea) este motto-ul ce caracterizează cel mai bine perioada de după anul 2005, când, pentru a ține pasul cu dezvoltarea rapidă a tehnologiei pe plan mondial, a fost înființată o nouă secțiune în cadrul companiei – NTT DATA Group. Astfel, compania a consolidat afacerile în interiorul Japoniei, colaborând cu departamentele de IT ale clienților. A urmat apoi dezvoltarea unei strategii pe termen lung concentrată pe cele mai importante piețe din lume: America de Nord, Europa și Asia, concomitent cu extinderea afacerilor deja existente și realizarea de noi fuziuni și achiziții.

 NTT Data România 

Cu o echipă de peste 1.700 de specialiști, NTT DATA România este unul din cei mai importanți furnizori de soluții informatice pentru o serie de companii din domeniul Bancar, Producție, Energie, Sectorul Public, Utilități, Retail, Transport & Logistică, Auto etc. Printre cei mai cunoscuți clienți aflați în portofoliul companiei se număra Premier Restaurants – McDonald’s România, Regina Maria, Romstal, Agricover, Eximprod sau Valrom.

Sediul principal al companiei este situat la Cluj, acolo unde, pe lângă faptul că angajează în jur de 550 de persoane anual, NTT Data a devenit, începând cu luna martie 2018, sponsorul echipei de fotbal CFR Cluj. Alegerea ,,alb-vișiniilor’’ s-a dovedit a fi de bun augur pentru ambele părți, deoarece ardelenii au câștigat Liga I în 2018 și sunt favoriți la titlu și în acest an, conform cotelor afișate pe www.unibet.ro.

Pe lângă sediul central de la Cluj, NTT DATA România mai are birouri în alte 5 orașe universitare din țara noastră și unul la Novi-Sad (Serbia). Nu în ultimul rând, trebuie menționat faptul că, împreună cu universitățile cu care colaborează și o parte din partenerii de afaceri, NTT oferă și dezvoltă diferite programe de studii și academii.

 

 

 

 

Related posts

Poșta Română- profit brut de 12,3 milioane de lei

Stefana Muresan

ADR Vest: Finantare nerambursabila pentru companii private

Stefana Muresan

Plafonul alocat ajutoarelor naţionale tranzitorii în sectoarele vegetal şi zootehnic depășește 268 milioane de euro (proiect)

redactia

Ryanair vrea să opereze curse low cost de pe aeroportul din Sibiu

Stefana Muresan

~Video 2

Hattrick Office Building in Sibiu

Ionut Oprea

Petrom, profit net de 1 mld. lei

Stefana Muresan

Peste 7000 de persoane la Sibiu Jazz Festival 2017

Raluca Ursu

Pentru un început de zi perfect, combină cea mai bună cafea LavAzza cu apa H2On!

A. I.

Laurențiu Lazăr, noul Managing Partner al Colliers International Romania

Ionut Oprea

,,Gambling Market-Global Outlook and Forecast 2018-2023’’ indică o creștere semnificativă a valorii pieței mondiale de gambling în următorii cinci ani

Tirdea Ionut

iSTYLE, Apple reseller, se deschide sâmbătă la Iulius Mall Cluj

Nicolae Pop

Cât câştigă un deputat

Stefana Muresan

Electric Castle 2017 mai mult decât muzică bună

A. I.

~Video 5

Transilvania Business

Iată de ce ar trebui să alegi un vestiar metalic în detrimentul mobilierului din lemn!

A. I.

7 beneficii pe care ofertele de pariuri online le pun la dispoziție în prezent!

A. I.

Ştefan Radu Oprea: Mandatul care trebuie dat comisarului european pentru negocierile cu SUA, tema principală a reuniunii pe comerţ

redactia

Gala Premiilor ABSL își așteaptă câștigătorii

Ionut Oprea

Transgaz Mediaş, profit net în creştere cu 86%

Stefana Muresan

Romanian Packaging Awards în 16-19 mai la Romexpo

A. I.

Volumul tăierilor ilegale în fondul forestier de stat, o nouă scădere

Stefana Muresan

#HelpMihai – Mihai are SMA. O poveste cât o viață-ntreagă

Ligia Voro

Iulius dezvolta Openville cu un partener global

Ionut Oprea

Leave a Comment