Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

NEPI Rockcastle, măsuri pentru a limita răspândirea coronavirusului

NEPI Rockcastle a publicat astăzi o informare privind impactul COVID-19 asupra activității rețelei de mall-uri pe care le deține în 9 țări din Europa Centrală și de Est și măsurile pe care proprietarul le-a luat pentru limitarea răspândirii infecției cu coronavirus. 



 

„NEPI Rockcastle a hotărât să introducă un program mai scurt în anumite locații, ca măsură preventivă. (…)  NEPI Rockcastle se concentrează să asigure siguranța și bunăstarea angajaților, chiriașilor și vizitatorilor în același timp cu minimalizarea perturbării. Măsuri suplimentare de igienă au fost introduse în toate proprietățile. Toate evenimentele majore, programate de centrele comerciale până la finalul lunii martie, au fost amânate, iar rețelele digitale ale centrelor difuzează mesaje de prevenție care să crească conștientizarea în rândul vizitatorilor. Grupul a ținut legătura, de asemenea, cu organizațiile neguvernamentale și intenționează să direcționeze bugetul său destinat CSR în sprijinul comunităților locale pentru a trece peste provocările prezente”, se arată în informarea NEPI Rockcastle.

Întregul comunicat poate fi consultat mai jos:

[pdf-embedder url=”https://www.transilvaniabusiness.ro/wp-content/uploads/2020/03/NEPI-Rockcastle-Update-on-the-impact-of-Covid-19-1.pdf”]

 

Vă reamintim că reprezentanții Shopping City Târgu Mureș au anunțat că noul mall din rețeaua NEPI va fi deschis în 26 martie.

Foto: arhiva





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Primăria Deva își reia activitatea: angajații revin la muncă, cu excepția celor izolați la domiciliu

Articolul următor

Azerii de la Socar vor să opereze şase dintre benzinăriile Aral din Timişoara, Arad şi Sibiu

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Recomandare de weekend-Visit Timiș

Simple legende pentru unii, trasee de poveste pentru cei pasionați de mister și istorie. În acest weekend, de…
Educație
Mozart
Citeste mai mult

Primul festival în bijuteria de la Colina

Grupul clujean E-Infra va finanța evenimentele organizate pe parcursul acestui an universitar de către Academia Națională de Muzică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share