Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Mercure Mediaș Binderbubi se alătură rețelei Accor

Accor anunță semnarea unui contract de management cu proprietarul Mercure Sighișoara Binderbubi Hotel & SPA pentru operarea hotelului din Mediaș și deschide astfel al șaptelea hotel Mercure din România. Hotelul își va întâmpina primii oaspeți în mai 2021, după o renovare majoră.

Hotelul Mercure Mediaș Binderbubi Hotel & SPA va oferi 46 de camere elegante, 2 săli de ședințe cu o capacitate de până la 150 de participanți, un restaurant panoramic generos, un bar și un centru spa cu piscină interioară încălzită. O scurtă și plăcută plimbare cu mașina desparte hotelul de centrul orașului Medias, unul dintre cele mai bine conservate centre medievale din România. Hotelul este poziționat pe un deal fermecător, lângă pădure, cu vedere la oraș. Mediaș este al doilea oraș ca mărime din județul Sibiu, situat la mai puțin de o oră distanță de Aeroportul Internațional Sibiu si Târgu Mureș precum si la 2 ore distanță de viitorul Aeroport International Brașov. Orașul se află în inima unei zone care a fost locuită pe vremuri de sași transilvăneni. Pe o rază de 20 km în jurul său, există zeci de biserici fortificate, două dintre ele fac parte din patrimoniu mondial UNESCO.

„Este o mare satisfacție pentru noi să adăugăm încă o destinație portofoliului Accor din România și cu atât mai mult cu cat este al doilea hotel cu același proprietar. Aceasta este o dovadă a puterii rețelei de distribuție cât și a profesionalismului Accor. Mediaș și împrejurimile sale au un potențial turistic imens și suntem nerăbdători să-i sporim vizibilitatea prin rețeaua noastră. Cu caracterul său autentic, Mercure este brandul ideal pentru a dezvălui farmecul specific al locurilor și poveștile oamenilor”, afirmă Cătălina ROȘU – Director Dezvoltare pentru România, Bulgaria, Republica Moldova și Republica Cehă.

În urma transformării sale, hotelul existent Binderbubi din Mediaș se va alătura prestigioasei rețele internaționale Mercure și va fi administrat de Accor în cadrul unui contract de management cu compania locală Daflog. Proprietarul companiei Daflog, Livia Calburean a declarat: „Prin extinderea parteneriatului nostru cu operatorul global în domeniul ospitalității Accor, ne reafirmăm încrederea în profesionalismul și reziliența lor, în special în aceste vremuri dificile pentru industria hotelieră. Accor ne aduce atât know-how-ul, cât și instrumentele operaționale și de marketing necesare pentru a spori performanța unui hotel, precum și pentru a crește vizibilitatea locală și internațională al unei destinații. Împreună, ne propunem să plasăm orașul nostru printre destinațiile de călătorie preferate atât de turiștii locali, cât și de cei internaționali.”

Mercure este marca non-standardizată de tip midscale a brandului AccorHotels ce oferă hoteluri unice, de inspirație locală. Mercure este singurul brand midscale ce combină forța unei rețele internaționale cu angajamentul puternic pentru calitate și experiența agreabilă a hotelurilor puternic înrădăcinate în comunitatea locală.

Accor este un grup hotelier, lider mondial în domeniul ospitalității augmentate ce cuprinde peste 5.000 de hoteluri și 10.000 de restaurante și baruri din 110 țări. Grupul are unul dintre cele mai diverse și integrate ecosisteme de ospitalitate din industrie, ce cuprinde branduri de lux și premium, soluții ce se adresează segmentelor midscale și economic, concepte de lifestyle unice, spații de divertisment și cluburi de noapte, restaurante și baruri, reședințe private, proprietăți ce oferă cazare pentru grupuri, servicii de concierge, spații de coworking și multe altele. Accor se mândrește, de asemenea, cu un portofoliu de neegalat de mărci proprii și cu aproximativ 300.000 de membri ai echipei la nivel mondial.

Peste 65 de milioane de clienți se bucură de programul de loialitate al companiei, ALL – Accor Live Limitless – care oferă acces la o mare varietate de beneficii, servicii și experiențe. Prin inițiativele Planet 21 – Acting here, Accor Solidarity, RiiSE și ALL Heartist Fund, grupul stimulează practicile pozitive, printr-o conduită de afaceri etică, promovează turismul responsabil, sustenabilitatea mediului înconjurător, implicarea în comunitate, diversitatea și incluziunea. Fondată în 1967, Accor SA are sediul central în Franța.

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

15.000 de case de marcat din Bihor așteaptă să fie conectate la ANAF

Articolul următor

Solicită prelungirea programului magazinelor mici cu o oră

Citește și:
Citeste mai mult

Start-up Nation aproape de start

Ministerul Antreprenoriatului și Turismului a publicat vineri, 24 iunie 2022, procedura finală de implementare a programului pentru stimularea…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share