Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Fujikura a implementat sistemul de sugestii ale angajaților

Producătorul de cabluri Fujikura Automotive a introdus un sistem prin care încurajează salariații să se implice în îmbunătățirea mediului de lucru.

Producătorul de cabluri Fujikura Automotive a introdus un sistem prin care încurajează salariații să se implice în îmbunătățirea mediului de lucru.

Acesta poartă denumirea de sistem de sugestii ale angajaților. Fiecare dintre ei are posibilitatea de a se exprima, propunând sugestii de îmbunătățire care pot eficientiza munca. Salariații au contribuit prin acest sistem la reducerea cantității de deșeuri, creșterea eficienței și calității procesului de lucru.

Producătorul cu fabrici în localitățile Dej și Cluj-Napoca este axat pe găsirea de personal pentru postul de confecționer de cablaje auto. Acesta adună tinerii de 16-18 ani la prezentări despre fabricarea cablajelor auto, în scopul de a-i angaja ulterior.

La apariția pandemiei, Fujikura a fabricat, cu titlul de donație, viziere pentru personalul medical. Acestea au ajuns în unitățile spitalicești. Fujikura este o companie japoneză expertă în asamblarea cablajelor auto pentru grupul Volkswagen din Germania. Holdingul japonez are 58.000 de angajați și unități de producție în Japonia (21), Asia (13), America (30), China (13), Europa și Africa de Nord (21).

Total
1
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior
Constructorul tronsoanelor dintre județele Cluj și Sălaj ale Autostrăzii Transilvania, UMB Spedition, a calculat costuri suplimentare de 250 milioane lei.

UMB mai cere 50 de milioane de euro pentru autostrada Cluj – Sălaj

Articolul următor
Consorțiul Conteh Barengott, Repcon, Goksin Insaat va construi, cu 31 de milioane de euro, depozitul ecologic din comuna Sârbi.

O asociere româno-turcă finalizează depozitul de deșeuri al Maramureșului

Citește și:
Pentru MedLife există varianta unei achiziții sau a unei investiții de la zero
Citeste mai mult

MedLife țintește piața Bistriței

Cel mai dinamic jucător din piaţa românească de servicii medicale, cu afaceri de 860 de milioane de lei,…
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
1
Share