Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

CNAIR a emis primele certificate negative pentru companiile cu care lucrează și sunt neserioase.

Administrația județeană a demarat procedurile de licitație pentru finalizarea Drumului Bistriței după eliminarea asocierii Napoca SA – Operes.
Modernizarea Drumului Bistriței va fi terminată cu un alt constructor | Foto: CJ Cluj

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere a emis primele certificate negative intermediare, prin care societățile de construcții cu care lucrează și care nu își respectă obligațiile sunt incluse pe o listă a rușinii. Aceste certificate vor putea fi văzute de cei care organizează licitații.

Pe lista celor care nu iși fac treaba cum trebuie au fost incluși și principalele companii care realizează lucrări de infrastructură mare mai precis constructorii Centurii Sud, ai drumului de legătură DN 69 spre autostrada A1, dar și societatea care a câștigat contractul de peste un miliard de lei pentru reabilitarea căii ferate dintre Caransebeș și Lugoj.

CNAIR a emis primele certificate negative intermediare în baza noii legislații a achizițiilor publice! Este un semnal de alarmă de care trebuie să țină cont toți antreprenorii care nu respectă termenii contractuali. Documentele constatatoare periodice vor fi actualizate și publicate din 90 în 90 de zile și vor reflecta stadiul la zi pentru fiecare contract în parte, așa cum prevăd noile reglementări, aprobate la începutul acestui an, a anunțat ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.

După primirea acestor certificate negative intermediare (Documente Constatatoare periodice), antreprenorii au posibilitatea să recupereze întârzierile și să evite astfel primirea unui nou document constatator negativ la următoarea evaluare.

Acest tip de Documente Constatatoare va permite Comisiilor de evaluare să cunoască în timp real situația concretă a Antreprenorilor care se prezintă la alte licitații și vor constitui baza analizei cu ocazia verificării motivelor de excludere pentru abateri grave sau repetate în derularea contractelor deja încheiate.

În ceea ce privește Timișul, pe listă apar compania constructoare a drumului de legătură DN 69 – A1, Todini, cea care se ocupă de Centura Sud, Tirrena Scavi, dar și cea care a obținut contractul de reabilitare a căii ferate Caransebeș – Lugoj, Webuild, fosta Salini Impregilo.

Iată care sunt firmele vizate

Pentru contractele de proiectare aflate în derulare, au primit certificate negative:

– SEARCH Corporation SRL
– EGIS Romania SA
– EGIS International S.A.S
– CONSITRANS S.R.L
– INGENIERIA ESPECIALIZADA OBRA CIVIL E INDUSTRIAL S.A.
– PRIMACONS GROUP S.R.L.
– NV CONSTRUCT SRL

 Pentru Contractele de execuție lucrări au primit certificate negative:

– ASOCIEREA Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL (fosta SC AQUA

PARC SRL)-SC Mavgo Holding SRL-Vahoslav SK-Trameco SA

– ASOCIEREA Alexcor Trading SRL – Mpresa di Construzioni ING. E. Mantovani SpA – Pegasus Engineering SRL

– Todini Construzioni Generali SpA

– ASOCIEREA Cosedil SpA – BIT Invest SRL – Chirulli Andrea Impresa Individuale- Total Road SRL

– ASOCIEREA Concept Infrastrade Logistics SRL – Tehnic Asist SRL

– ASOCIEREA Mavgo Holding SRL- Antrepriza de Construcții Drumuri și Autostrăzi SRL – BDU Maxi Construct SRL – Hydrostroy AD

– ASOCIEREA Secol Romania SRL- Secol Societa Edile Construzioni e Lavori SA

– Tirrena Scavi SpA

– ASOCIEREA Webuild SpA – IHI Infrastructure Systems Co Ltd

– ASOCIEREA Aktor Technical Societe Anonyme (AKTOR S.A.) – Euro Construct Trading 98 S.R.L.

– Webuild SpA

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Articolul anterior

Urmează 11 weekend-uri de petreceri pe plaja de la Ghioroc - Arad

Articolul următor

Au fost depuse șase oferte pentru tunelurile pentru urși din autostrada Lugoj - Deva

Citește și:
Zi de Zi știri ecoomice:
Total
0
Share