Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

IULIUS deschide al doilea Family Market din acest an, în Bucium

IULIUS deschide al doilea Family Market din acest an, concept în care a investit 24 de milioane de euro

Compania IULIUS a inaugurat cel de-al doilea proiect Family Market, în cartierul ieșean Bucium. Proiectul de retail de proximitate aduce servicii și produse necesare zilnic în zona rezidențială care a cunoscut o dezvoltare constantă în ultimii ani. McDonald’s Drive Thru, supermarket Auchan, Sinsay și alți 23 de antreprenori locali și naționali asigură mixul personalizat de produse și servicii rezultat din consultarea comunității.

În acest an, IULIUS a inaugurat două proiecte Family Market la Iași, primul în comuna Miroslava, în vară, iar acum și pe cel din cartierul Bucium. „Este o investiție de 12 milioane de euro și avem o suprafață de retail de 5.500 mp, în care am adus împreună 26 de branduri, care au creat peste 180 noi locuri de muncă”, spune Radu Pârlea, Shopping Center Manager Family Market. „Cele mai multe sunt locale și naționale, cu produse proaspete și sănătoase, de la florărie, băcănie, patiserie, carmangerie, restaurante, până la piese auto, frizerie și servicii care îți sunt necesare zilnic. Conceptul este gândit pentru a răspunde interesului publicului pentru consumul local”.

Family Market încadrează esența expertizei companiei IULIUS în a dezvolta proiecte de regenerare urbană la nivel național. Astfel, relevanța mixului de shopping pentru comunitățile în expansiune, accesibilitatea și eficientizarea timpului sunt elementele definitorii. „Ideea Family Market a apărut înainte de pandemie, însă perioada de restricții a întărit utilitatea conceptului, mai ales în zonele rezidențiale de la limitele orașului, care au atras tot mai multe familii tinere. Cele cinci luni de operare a proiectului din Miroslava ne confirmă că este un concept de care piața avea nevoie. În cazul proiectului deschis în Bucium, cei aproximativ 30.000 de locuitori ai cartierului vor putea reduce din drumurile spre centrul Iașului, aflat la șapte-opt kilometri, pentru a accesa servicii care acum sunt aproape”, a adăugat Radu Pârlea.

Ancoră a proiectului este și supermarketul Auchan, un concept de format de mare suprafață, de peste 2.000 mp, în care clienții găsesc peste 11.000 de articole la raft.

Oferta de cumpărături este completată de:

Fashion, home&deco: Sinsay

Dining și preparate proaspete: La Bottega, La Ciambella, Kosarom, Spartan, Fusion To Go (sushi);

Dulciuri, patiserie și cafea: Dolciano, Dulcinella, Teo`s Café;

Sănătate & Beauty: Dr. Max, Prisaca Bârnova, Atipic Barbershop;

Servicii: Autopit, Animax, Schimbu` 3, Pro Tel, Family Balloons, Silca (multiplicare chei), Inmedio, Flower Boutique, CEC Bank, curățătoria Omniclean.

Family Market Bucium și Family Market Miroslava reprezintă investiţii în valoare totală de peste 24 milioane de euro. Partenerul IULIUS în finanțarea proiectelor este CEC Bank.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
În acest proiect, Regiunea de Dezvoltare Nord-Vest (RNV) este partener alături de alte nouă.

Regiunea Nord-Vest se concentrează pe dezvoltarea durabilă

Articolul următor

DSV Road: Intrarea României în Spațiul Schengen ar accelera creșterea industriei de transport de mărfuri și a economiei locale

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Romgaz repornește forajele la Caragele

Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share