Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Cefin Trucks a închis anul 2022 cu o cifră de afaceri de aproape 96 milioane de euro

Digitalizarea, dezvoltarea de servicii financiare, noi game de produse și expansiunea rețelei de service sunt cheia creșterii Cefin Trucks.

Cefin Trucks, unic importator și distribuitor al brandului Ford Trucks în România, a anunțat rezultatele de business din 2022 și strategia pe termen scurt și lung în toate direcțiile de business.

Conducerea Cefin Trucks a organizat joi, 9 februarie 2023, la Grand Hotel Astoria din Oradea, o cină de afaceri cu clienții și partenerii din județul Bihor. Au fost prezente circa 70 de persoane, reprezentanți ai Selina, Drum Asfalt, Stilo Evora, Dumexim, RER Ecologic, etc.

Raluca Rădulescu

Dintre reprezentanții Cefin Trucks aflați joi la Oradea îi amintim pe: Stefano Albarosa – CEO-ul companiei, Koray Kuvvet – Managing Director Eastern Europe & Balkans pentru Ford TrucksGeorg, Raluca Rădulescu – Director Public Relation, Marketing & HR Development, George Mitu – Regional Sales Manager North-West, Paul Drănicenu – Manager Vehicule Rulate și Elena Dobre – Coordonator AIC Financial Services. Partenerul Cefin Trucks în Oradea este GIG.

Anul 2022 cu mari provocări

Deși anul 2022 a fost un an cu mari provocări la nivel internațional atât din punct de vedere economic, social și politic, un context advers și pentru piața de vehicule comerciale, Cefin Trucks și-a atins obiectivele setate anul trecut. A fost un an cu o evoluție importantă, în care cifra de afaceri AIC Trucks (Importatorul Ford Trucks în România) a depășit 81 de milioane de euro, și cu o creștere eficientă în toate celelalte activități automotive ale grupului. Compania a vândut 684 de camioane Ford Trucks noi și 599 de camioane rulate și a crescut numărul de service-uri din rețeaua proprie la 8 centre la standarde ale mărcilor reprezentate.

Reprezentanții companiei spun că rezultatele obținute se bazează pe implementarea unei strategii complexe și a unei viziuni pe termen lung, care pune accent pe nevoile clienților, din zona de achiziții, servicii after sales din România și internațional, servicii financiare și informațiilor despre flotă (localizare, gestiune transport, stil de condus, consum, tahograf, etc).

Lider la Vehicule de Construcții și Vehicule Specializate

Ford Trucks este lider in segmentul de Vehicule de Constructii, cu o cotă de piață de 28% și în cel al Vehiculelor Specializate cu 31%. Cota de piață totală a brandului în anul 2022 este de 9,3%, într-un mix de piață nefavorabil, în care ponderea principală este cea a segmentului de Autotractoare, în care Ford Trucks este încă în faza de creștere.

Cefin Trucks a adăugat începând cu anul 2023 în portofoliul său și brandul Otokar, pentru a completa gama de produse cu autobuze și vehicule comerciale ușoare.

Acest obiectiv și multe altele sunt posibile datorită implementării unei strategii complexe și a unei viziuni pe termen lung, care are la bază nevoile clienților, din zona de achiziții, comunicare, servicii after sales din România și internațional, servicii financiare și informații despre flotă.

Obiectivul nostru este să menținem Ford Trucks în topul preferințelor clienților, acolo unde am dovedit deja că merităm poziția de lideri în segmente precum cel al vehiculelor de construcții si cel al vehiculelor specializate, și să dublăm cota de piață la segmentul de autotractoare, vizând o cotă totală de 13% în acest an. Credem cu tărie în puterea serviciilor integrate procesului de vânzare, care adaugă valoare afacerilor clienților noștri. Digitalizarea tuturor sistemelor pentru mai multă transparență către clienți și parteneri, integrarea serviciilor financiare complete precum și o rețea de service extinsă și profesionistă, sunt cheia obiectivelor noastre îndrăznețe”, a precizat Stefano Albarosa, CEO Cefin Trucks.

În România din 2017

Luna mai 2017 a marcat o etapă importantă în evoluția Cefin Trucks prin lansarea oficială a activității de importator Ford Trucks pentru România. Rezultatele al fost din ce în ce mai bune de la an la an. De la 157 de unități vândute în 2017, cu o cotă de piață de 2,36%, la 357 unități vândute în 2018 și o cotă de piață de 4,1%. În 2021, Ford Trucks atinge pragul de 2.000 de unități comercializate în România, iar în noiembrie 2022 atinge cifra de 3.000 de unități.

Ford Trucks este prezent în România din 2017 alături de partenerul nostru Cefin Trucks. Acest parteneriat s-a dovedit a fi un real succes în ultimii cinci ani și jumătate, timp în care brandul și-a consolidat poziția în piața de vehicule comerciale grele, în drumul către topul mărcilor din industrie. Ne concentrăm pe consolidarea poziției de lider în segmentul vehiculelor de construcții si specializate, în timp ce ne adaptăm la noile tehnologii și nevoile pieței permanent în evoluție. De asemenea, avem ca obiectiv să menținem trendul ascendent în segmentul de transport internațional, cu produsul Ford Trucks F-MAX, în timp ce ne adaptăm la noile tehnologii și la cererea pieței. 

Bazându-ne pe succesul din piețele actuale, prioritatea noastră este să stabilim o amprentă puternică Ford Trucks în Europa, cu portofoliul solid de produse, rețeaua puternică de dealeri și o acoperire largă a serviciilor cu o înaltă competență. Ne propunem să creăm valoare cu cele mai eficiente soluții de transport și poziționarea noastră competitivă în ceea ce privește «costul total de proprietate». După finalizarea expansiunii Europei de Sud și de Vest, pătrundem în țările Europei de Nord până în 2024 și creșterea noastră va continua în același ritm. Ne propunem să fim in 55 de piețe până în 2025. Credem că această strategie va contribui la succesul nostru continuu pe piața românească. În timp ce extinderea rețelei de service atât națională cât și internațională contribuie foarte de mult la încrederea pe care o construim cu clienții noștri, accelerarea volumului de vânzări în România este, de asemenea, foarte importantă în 2023”, a declarat Koray Kuvvet, Managing Director Eastern Europe & Balkans pentru Ford Trucks.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Proiectul de la Parcul Etnografic Național Romulus Vuia (PENRV) a fost realizat pe baza unui concurs internațional din 2017, câștigat de un arhitect clujean. Acesta cuprindea clădire administrativă, centru pentru vizitatori, spațiu de restaurare, sat de vacanță pentru activități interactive.

Parcul Etnografic Cluj așteaptă extinderea. “E nevoie de 16 milioane de euro”

Articolul următor
Cei patru parteneri pentru Heritage Center (HC) sunt Universitatea Babeș-Bolyai (UBB), Ordinul Arhitecților din România (OAR), Mihai Eminescu Trust (MET), Ambulanța pentru Monumente - Transilvania Sud (Asociația Monumentum).

Apare Heritage Center la Cluj. Va cerceta patrimoniul cultural și național

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share