Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Blitz înrolează mii de brokeri imobiliari

Agenția clujeană își propune dezvoltarea sa de dincolo de granițele țării, având o țintă câteva mii de agenți imobiliari.

Fondatorul agenției Blitz, Cătălin Priscorniță, are ca strategie mărirea rețelei, atât geografic, cât și ca număr de brokeri. “În cinci ani văd o companie mare, cu 2.500-3.000 de brokeri imobiliari, având un brand puternic național.

Mai văd o dezvoltare internațională în afara țării în diverse piețe locale, cu colaborări cu parteneri locali, prin care să potențăm vânzările de imobiliare de oriunde în lume”, a spus antreprenorul, conform Blog Blitz.

Anul trecut agenția a contabilizat 20 de orașe unde și-a creat unități, ținta fiind de 50 de francize și 20 de birouri ca puncte proprii de lucru, precum și 70 de centre de profit în 50 de orașe din România.

Creșterea departamentelor de suport e estimată de la 70 la 100 de oameni, iar cea a forței de vânzări, de la 350 la 1.000 de brokeri, adică o majorare cu 150% la nivelul întregii rețele. Principalele orașe vizate pentru extindere sunt cele de peste 30.000 de locuitori, având potențial de business.

Apar două noi linii de business

“Căutăm în primul rând antreprenori care vor să-și diversifice portofoliul de business-uri; în al doilea rând, agenții imobiliare care se simt captive într-un context de startup și nu dispun de resurse de dezvoltare. Mai căutăm oameni din corporații care vor să facă un pas mare în lateral spre zona antreprenorială, dar nu vor să treacă prin provocările unui startup.

Ei își doresc să se alăture unui business matur care să le dea siguranță pentru a se putea concentra pe management și coordonare de echipe de vânzări. Căutăm așadar oameni care au know-how și expertiză organizațională, au avut poziții de middle sau top management și vor să facă pasul spre un business propriu, dar nu vor să riște un faliment din primul an”, a spus Priscorniță.

Agenția a încheiat, de la înființare, 60.000 de tranzacții. Anul trecut, a lansat o nouă linie de business, Blitz National Investments, cu 40 consultanți și un portofoliu de 1.000 proprietăți, de 1 miliard de euro. O altă linie se referă la recomandarea de contractori: proiectanți, constructori, instalări de panouri fotovoltaice, arhitecți, specialiști în amenajări și finisaje, firme de tâmplărie PVC, instalații sau peisagistică.

Blitz Network Cluj derula afaceri de 22 milioane lei în 2021, cu un profit minim și 44 de angajați. Principalii săi concurenți, la nivel județean, erau Imobiliare Napo Casa (afaceri de 4,7 milioane), Napoca Leader (3,3 milioane), Welt Imobiliare (3,1 milioane), Tara (2,2 milioane).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
RBL Maramureș a aniversat un an de la lansarea oficială a filialei locale.

Dublă aniversare a businessmenilor din Maramureș

Articolul următor

Porr Construct va executa Lotul 2 al Inelului Rutier Metropolitan Oradea

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share