Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Diageo extinde depozitul de la Timișoara, mărindu-i capacitatea de peste două ori

Depozitul de la Timișoara, unul dintre cele mai importante hub-uri ale Diageo în Europa, și-a mărit capacitatea cu peste 166%, fiind acum cel mai mare antrepozit fiscal din România.

Odată cu această extindere, capacitatea de stocare a depozitului a crescut de la 3.000 la 8.000 de paleți, iar compania și-ar putea tripla operațiunile la 18 camioane pe zi, reducând astfel timpul de livrare la o treime din cel inițial.

„Suntem extrem de mândri că am atins un nou moment de referință pentru Diageo Eastern Europe și hub-ul nostru din Timișoara. Cererea din ce în ce mai mare pentru gama noastră largă de produse excelente ne dovedește că suntem pe drumul cel bun și, odată cu această investiție crucială, vom putea stoca mai mult și vom putea deservi partenerii și clienții noștri și mai rapid, și mai eficient”, a declarat Michael Holm, Managing Director, Diageo Eastern Europe.

Hub-ul, inaugurat la Dudeștii Noi, județul Timiș, în septembrie 2021, deservește în prezent Albania, Bosnia și Herțegovina, Bulgaria, Croația, Cehia, Ungaria, Macedonia, România, Slovacia și Slovenia. Acoperirea totală a crescut de la 20,5 milioane de sticle la 25 de milioane și de la 10,5 la 13 milioane de litri odată cu extinderea. Datorită sistemului Global Diageo Track & Trace, Diageo este capabil să urmărească fiecare sticlă de la producție până la distribuitorii din fiecare țară.

„Suntem cu adevărat mândri de această realizare și suntem foarte bucuroși să sprijinim creșterea Diageo. Poziția geografică strategică este ceea ce face din Timișoara un baricentru al distribuției din regiunea Europei de Sud-Est. Ceea ce nu poate însemna decât eficientizarea transportului și un nivel mai ridicat al serviciilor. Mai mult, soluția noastră de depozitare multi-client oferă eficiență operațională, posibilitatea de a împărți costurile și resursele, și suntem dornici să împărtășim această flexibilitate cu toți clienții noștri’’, a declarat Alexander Pavlov, Managing Director FM Logistic România.

Compania a finalizat cu succes procesul de autorizare în aprilie.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

„Târgul locurilor de muncă și de orientare în carieră”, în 18 – 19 mai la Oradea Arena

Articolul următor

Hidroelectrica va fi inclusă în indicii Bursei de Valori

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share