Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

5 ANI SUSTENOBILI, soluții de business durabile

SUSTENOBIL PR/ODUCTION înglobează sustenabilitatea și noblețea ca mod de a face business. În ultima jumătate de deceniu, SUSTENOBIL a căutat constant soluții de business durabile pentru clienții săi și să redeseneze proiecte și produse în jurul teoriei „Triple Bottom Line” emisă de John Elkington, realizând sustenabilitatea prin cei 3P: Populație, Planetă și Profit. Navigând prin industriile granulare și domeniile emergente ale celei de-a patra Revoluții Industriale, sau 4.0, SUSTENOBIL caută un teren comun pentru a vorbi aceeași limbă cu generațiile Baby Boomers, Gen X, Y și Z care trăiesc în Satul Global.

Din anul 2018, SUSTENOBIL PR/ODUCTION s-a angajat să ofere servicii de PR, management de PR/OIECT și PR/ODUS de înaltă calitate, să faciliteze accesul la programe de educație și training și să susțină producția audio-video. Ghidat de creativitate, gândire strategică și inovare, SUSTENOBIL a livrat constant strategii de comunicare de calitate, consolidând relații durabile cu clienții și partenerii care au un impact pozitiv asupra societății.

Populația

Angajații, clienții și comunitatea fac parte din ADN-ului SUSTENOBIL. Echipa este activ implicată în programe de educație, cu precădere pentru studenți. Parteneriatele academice inițiate cu Academia de Studii Economice din București (ASE) și Școala Națională de Științe Politice și Administrative București (SNSPA) pentru predarea disciplinei Antreprenoriat (și Inovare), programe de stagii pentru studenții de la Universitatea București și Åland University of Applied Sciences din Finlanda, programele Erasmus+, VLOG-ul educațional IN-HOUSE VLOG și SUSTENOBIL MEET-UPs sunt rezultatele misiunii de învățare asumate.

Relațiile pe termen lung stabilitate cu clienții care activează predominant în industriile culturale și creative, sănătate și tehnologie, au adus în atenția media subiecte care promovează incluziunea pentru persoanele cu dizAbilități, prezentând produse inovatoare, cum ar fi primul prototip de tastatură Braille DIY care poate fi imprimată 3D, și creșterea conștientizării asupra sănătății (mintale), contribuind la campaniile de lobby pentru a stabili un cadru legal mai incluziv, dar și pentru a promova artiști emergenți.

Planeta

SUSTENOBIL este profund angajat să-și minimizeze impactul asupra mediului și să educe publicul în acest sens. De-a lungul anilor, a promovat soluții ecologice de mobilitate, cum ar fi bicicletele electrice și motocicletele, și a contribuit la proiecte de cercetare asupra sustenabilității și chiar a dezvoltat ReFEEL App, soluția de livrare door 2 door, prezentată în premiera emisiunii Imperiul Leilor în 2020 și premiată cu Biz Sustainability Awards pentru Inovație Digitală în 2021, care astăzi a pivotat către un HUB global de sustenabilitate.

Profit

Compania a stabilit și consolidat parteneriate în 12 țări de pe trei continente, inclusiv Europa (Albania, Cehia, Danemarca, Finlanda, Ungaria, Polonia, România, Slovacia, Norvegia, Suedia), Asia (India) și America (Statele Unite ale Americii), creând locuri de muncă și oportunități profesionale.

 

„Potrivit The Bureau of Labor Statistics, aproximativ 20% dintre noile afaceri se închid în primul an. După cinci ani, aproape jumătate dintre micile afaceri au eșuat, iar după zece ani, 65,5% dintre afaceri au eșuat. În România, în anul 2022, 39.320 de companii s-au dizolvat, comparativ cu 31.655 în anul anterior, potrivit datelor Oficiului Național al Registrului Comerțului (ONRC). SUSTENOBIL a supraviețuit unei pandemii și unei inflații ridicate cauzate de războiul din țara vecină, Ucraina, și aceasta e o dovadă de reziliență, bazându-se pe cei trei piloni ai sustenabilității: populație, planetă și profit.

Luăm unele lucruri ca atare, dar sunt ferm convinsă că antreprenorii trebuie să sărbătorească fiecare prag, mai ales în vremurile dificile în care trăim. Privind înainte, SUSTENOBIL continuă tradiția inovației, colaborării și sustenabilității pe care s-a bazat de-a lungul anilor. Pe măsură ce navigăm în peisajul de comunicare în continuă transformare, rămânem fideli misiunii noastre de a oferi soluții personalizate care să aibă un impact semnificativ în societate.” – Lavinia Iancu, Fondatoare

 

Despre SUSTENOBIL PR/ODUCTION

 

SUSTENOBIL PR/ODUCTION susține inițiative inovatoare și sustenabile în industriile creative și culturale, oferă servicii de comunicare, facilitează accesul la programe de educație și training și susține producția audio-video.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Jacadi, brandul francez de modă pentru copii, inaugurează, la Iulius Mall Cluj, primul magazin din afara capitalei

Articolul următor

Ioan Deac, preşedintele Compa Sibiu a atras atenția asupra deficitului actual de forță de muncă

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share