Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

8 milioane de tranzacții de Black Friday la Banca Transilvania

Banca Transilvania (BT) a marcat un record istoric, în 10 noiembrie: este vorba despre o creștere cu 28% față de Black Friday 2022, respectiv dublu față de o zi standard din acest an.
Majoritatea comercianților din România au practicat reduceri de 10 noiembrie | Foto: Pro TV

Record istoric la banca din Cluj-Napoca, prin canalele sale: carduri, POS-uri, bancomate.

Banca Transilvania (BT) a marcat un record istoric, în 10 noiembrie: este vorba despre o creștere cu 28% față de Black Friday 2022, respectiv dublu față de o zi standard din acest an.

BT este principalul procesator de plăți din România datorită dimensiunii business-ului și a volumului de operațiuni derulat prin intermediul său, prin toate canalele. Ecosistemul construit de BT cuprinde programul STAR, aplicația BT Pay, cel mai mare număr de carduri din piață, platforma de procesare eCommerce (BTeComm), rețeaua de acceptare a cardurilor la comercianți cu 122.000 de POS-uri.

Maxime istorice înregistrate de bancă:

  • 600.000 de tranzacții/oră prin toate canalele BT, record înregistrat în intervalul 08:00-09:00 AM
  • 500.000 de tranzacții/oră, timp de nouă ore consecutiv, în intervalul 08:00-17:00
  • 260 de tranzacții/secundă
  • 1 milion de tranzacții realizate prin soluția de eCommerce a băncii, la clienții comercianți
  • Număr triplu de carduri de cumpărături emise instant prin BT Pay, față de o zi standard.

Black Friday 2023 la BT:

  • O medie de340.000 de tranzacții/oră derulate prin BT, +25% față de Black Friday 2022
  • Apetit în creștere al clienților BT pentru cumpărăturile în rate, prin programul Star: +25%, ca volum (Black Friday 2023 vs 2022)
  • Urcă valoarea tranzacțiilor efectuate cu BT Pay la POS-urile comercianților: +30% față de Black Friday 2022
  • Peste jumătate din cumpărăturile cu cardurile BT realizate online;
  • Cel mai mare coș de cumpărături, achitat cu cardul BT: 60.000 de euro – un accesoriu-bijuterie
  • Valoarea medie a coșului de cumpărături de Black Friday achitat prin BT – în urcare cu 50% față de o zi obișnuită, la 173 de lei

Cu aproape 6 milioane de carduri emise, BT este liderul pieței de profil, fiind și este cea mai mare bancă din Sud-Estul Europei. BT are 20% cotă de piață, 4 milioane de clienți, 10.000 de angajați, 500 de sedii în 180 de localități. Valoarea brandului BT a depășit 500 de milioane de dolari. În Top 10 Strongest Banking Brands Worldwide are un brand rating AAA+. Principalii săi competitori din România sunt BCR și BRD.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Centrul de zi pentru persoane vârstnice Aiud are nevoie de un furnizor de servicii sociale

Articolul următor

La FOODTECH și GLOBAL PACK 2023 participă 10 expozanți din România

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share