Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

O singură ofertă pentru “grosul” Centurii Metropolitane Cluj-Napoca

În cadrul licitației a fost depusă o ofertă pentru tronsonul 2 al Centurii Metropolitane Cluj-Napoca (CMC), venită din partea asocierii CON-A Operations, Dimex 2000, Hydrostoy, Concelex și Automagistral-Pivden.
Actualul tronson Cluj-Napoca – Apahida este compus din comasarea fostelor tronsoane 2 și 3 | Foto: Municipiul Cluj-Napoca

Doar asocierea condusă de constructorul sibian CON-A se încumetă să concretizeze, cu suma propusă de municipalitatea clujeană, tronsonul major al ocolitoarei.

În cadrul licitației a fost depusă o ofertă pentru tronsonul 2 al Centurii Metropolitane Cluj-Napoca (CMC), venită din partea asocierii CON-A Operations, Dimex 2000, Hydrostoy, Concelex și Automagistral-Pivden.



La 20 noiembrie s-a încheiat perioada de depunere a ofertelor pentru realizarea CMC, tronsonul 2, de 3,5 miliarde de lei, fără taxa pe valoarea adăugată (TVA), valoare de licitație. Perioada de evaluare este de maximum 90 de zile lucrătoare.

Administrația locală a decis amânări în serie ale licitației pentru CMC, după multe încercări nereușite. Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transportului, a identificat  mai multe deficiențe semnalate de către constructorii interesați de tronsonul 1 al CMC, considerat în proiect ca lărgirea DN 1 Florești – Cluj-Napoca, dar și la tronsoanele 2 și 3, ulterior comasate în unul singur.

Cosma spunea că pentru tronsoanele 2 și 3 nu au fost oferte deoarece contractul a fost subevaluat de către beneficiar. Inițial, pentru tronsoanele 2 și 3, se arătau interesate 35 de companii din țară și din străinătate.

Asocierea Viarom – Electrogrup se ocupă de primul tronson al CMC. Valoarea acestuia este de 92 de milioane de lei, fără taxa pe valoarea adăugată, iar perioada de contract, de 20 de luni, din care șase luni proiectarea și 14 luni execuția. Tronsonul 1 (2 km) include traseul Florești – Cluj-Napoca, iar tronsonul 2 (24 km, plus drumuri de legătură), Cluj-Napoca – Centura Vâlcele – Apahida. Valoarea estimată a tronsonului 2 era de 800 milioane euro.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Forul județean a reușit să elibereze aproape toate cererile de urbanism într-un interval foarte scurt în perioada reducerilor de Black Friday.

Black Friday administrativ de succes la Cluj: acte de urbanism emise în 24 ore

Articolul următor

Oradea vrea să închirieze operarea Centrului Intermodal din zona Gării Episcopia Bihor

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Citeste mai mult

Top 10 firme din Bihor în 2024

Primele 10 firme din județul Bihor în anul 2024, în funcție de cifra de afaceri, au derulat afaceri…
Shandong
Citeste mai mult

Clujul așteaptă investitorii din Shandong

Conducerea județului a prezentat chinezilor potențialul economic și investițional al acestuia, punând accent pe parcurile industriale publice Tetarom.…
Infrastructură
Citeste mai mult

Incursiune în istoria Inteligenței Artificiale

„Aducem 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐥𝐢𝐠𝐞𝐧𝐭̗𝐚 𝐀𝐫𝐭𝐢𝐟𝐢𝐜𝐢𝐚𝐥𝐚̆ mai aproape, în Regiunea Vest” a fost sloganul impus de ADR Vest, aceștia reușind ca…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share