Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Atlassib și FlixBus vor colabora pe liniile internaționale

Cei doi operatori de transport rutier, Atlassib și FlixBus, vor colabora în ceea ce privește segmentul transportului internațional de linie. Astfel, începând cu 2 decembrie 2023 vor fi disponibile peste 50 de destinații noi din Italia, Germania și Franța la dispoziția clienților operatorului sibian. În urma înțelegerii, Atlassib va opera rutele în cele trei țări, iar FlixBus se va ocupa de optimizarea rețelei, de dezvoltarea tehnologică, planificarea rețelei, controlul operațiunilor, marketing și vânzări, precum și de managementul calității.

Noile rute pe care va opera Atlassib conțin destinații foarte căutate, precum Paris, Lyon, Bologna, Roma, Florența, Torino, Bielefeld și Frankfurt. În urma acestei colaborări, pasageri din mai mult de 100 de orașe din România vor putea avea acces rutier cu peste 4700 de noi localități europene.

Florin Mușan, director general Atlassib

Autocarele verzi FlixBus oferă o rețea de transport extinsă care conecteză România cu destinațiile  europene în care sunt cele mai mari comunități de români în țări precum Italia, Spania, Germania sau Franța. Directorul general Atlassib privește cu optimism noua colaborare.

„Considerăm că a sosit momentul să ne concentrăm activitatea asupra sectoarelor prioritare ale Grupului, iar parteneriatul cu FlixBus ne va susține pentru a garanta un serviciu de calitate pentru liniile noastre internaționale. Cu ajutorul digitalizării și a conectării la o rețea extinsă de destinații, ne dorim să oferim pasagerilor români posibilitatea de călători mai ușor în Europa și să atragem mai mulți turiști străini spre Sibiu ”, a declarat Florin Mușan, director general Atlassib.

Andrea Incondi, Senior Managing Director FlixBus

Pentru a face față cererii ridicate din partea pieții de pasageri, FlixBus extinde rețeaua și colaborază cu operatorul din Sibiu.

„Prin parteneriatul cu Atlassib, unul dintre liderii locali în transportul internațional, facem un pas important pentru viitorul mobilității în România. Forța noastră constă în partenerii noștri, cu care am stabilit întotdeauna o relație prin care putem să implementăm împreună standarde înalte de siguranță și de calitate pentru pasageri. Extinderea rețelei spre și mai multe destinații din Europa confirmă cererea ridicată de servicii de mobilitate colectivă din regiune”, a declarat Andrea Incondi, Senior Managing Director FlixBus Italia, România și Bulgaria.

Peste 1500 puncte de vânzare a biletelor

Pentru a ușura accesul pasagerilor, FlixBus colaborează cu agenții specializate în vânzarea biletelor cu o arie de acoperire largu și peste 1.500 de puncte de vânzare în România. Parteneriatului stabilit de FlixBus cu rețeaua de vânzări i se adăugă cele peste 100 de puncte de vânzare ale companiei Atlassib.

În prima jumătate a anului 2023, autocarele FlixBus au transportat peste 24 de milioane de pasageri în Europa. Compania a intrat recent pe piața din Finlanda și a reușit conectând tuturor țărilor continentale din Uniunea Europeană.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Festivalul de artă culinară tradițională „D’ale porcului” a ajuns la ediția a X-a

Articolul următor
Universitatea de Științe Agricole și Medicină Veterinară (USAMV) Cluj va găzdui un eveniment dedicat proiectului în cadrul căruia 21 de studenți antreprenori au câștigat granturi de 1,3 milioane de euro.

Studenții-antreprenori de la USAMV Cluj primesc granturi de 1,3 milioane €

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share