Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Mall-urile din Transilvania, vehicule de promovare a brandurilor globale

Mărcile internaționale se concentrează pe primele șase orașe din România, dar au o prezență din ce în ce mai mare și în localitățile care completează top 20 al numărului de locuitori, potrivit unui studiu al Brand Management. 

Târgu Mureș, Oradea, Alba Iulia și Arad apar tot mai mult în campaniile cu ocazia sărbătorilor de iarnă ale marilor branduri.

Mărcile internaționale se concentrează pe primele șase orașe din România, dar au o prezență din ce în ce mai mare și în localitățile care completează top 20 al numărului de locuitori, potrivit unui studiu al Brand Management.

“În ultimele planuri de media apar tot mai des Brăila, Galați, Târgu Mureș, Oradea, Piatra Neamț, Suceava, Alba Iulia, Arad. Cele mai solicitate spații sunt cu trafic intens (atrium, restaurante, cafenele din mall-uri), unde se opresc 5 din 10 români să mănânce după ce fac cumpărăturile”, a precizat Georgian Drăghici, director comercial al Brand Management.

“După câțiva ani plini de provocări, sezonul sărbătorilor de iarnă 2023 pare să fie unul dintre cele mai bune, pe măsură ce numărul românilor care merg la mall de Crăciun și Revelion crește cu 17% față de o perioadă normală. Dacă în mod uzual, 7 din 10 români merg la mall cel puţin o dată pe săptămână (în mediul urban), pe final de an numărul acestora ajunge la 8.

Timpul petrecut în mall crește cu 30%. La fel, și bugetul pentru cumpărături al românilor crește de la o medie de 300 de lei per vizită la peste 400 lei”, relevă autorii studiului. Conform Brand Management, sezonul sărbătorilor de iarnă se anunță a fi unul foarte bun și datorită dezghețării bugetelor de marketing, la finalul unui an dificil, cu multe modificări fiscale care au generat o atitudine prudentă.

Brand Management este o agenție din România care oferă servicii de indoor advertising la nivel național. Aceasta a dezvoltat operațiuni specifice în România, Bulgaria și Cehia, gestionând bugete dedicate de 120 milioane lei până în 2022. Agenția este prezentă în 150 de mall-uri, hipermarket-uri, centre comerciale.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Aceasta este poziția Teresei Babuscio, șef al Departamentului pentru afaceri guvernamentale şi industriale EMEA din cadrul Corteva Agriscience, companie internațională de cercetare și dezvoltare agricolă care oferă fermierilor din întreaga lume soluții integrate pentru provocările viitoare.

Inovația strategică susține agricultura rezilientă și producția alimentară

Articolul următor

Bistrițenii de la Dimex investesc la Nepos într-un parc fotovoltaic

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share