Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

An nou, șef nou la MOL România. Pleacă Ene, vine Mozga

Gabor Mozga a fost numit în rolul de CEO al MOL România Cluj, începând cu 1 ianuarie, potrivit conducerii companiei.
Gabor Mozga a gestionat integrarea în grupul MOL a rețelei Lotos Polonia | Foto: MOL România

Grupul petrolier ungar a decis să înlocuiască directorul companiei clujene chiar din primele zile ale anului.

Gabor Mozga a fost numit în rolul de CEO al MOL România Petroleum Products Cluj, începând cu 1 ianuarie. După 17 ani de activitate în echipa MOL, Camelia Ene și-a finalizat mandatul în 31 decembrie, însă își va construi cariera în afara grupului MOL.

„Viitorul apropiat marchează un moment semnificativ în călătoria de dezvoltare a MOL România. Lucrăm la îmbunătățirea serviciilor noastre pentru a satisface nevoile în schimbare ale clienților și mizăm pe integrarea inovațiilor tehnologice care ne ajută să oferim o experiență mai personalizată.

Pentru a continua să ne diferențiem ca brand trebuie să fim adaptativi, inovatori, să ne menținem abordarea centrată asupra clientului. Mă bucur să coordonez această etapă de evoluție, alături de echipa dedicată a MOL România. Contribuția Cameliei a fost esențială în dezvoltarea companiei. Îi sunt recunoscător pentru dedicarea de care a dat dovadă, îi urez mult succes în proiectele sale” a declarat Gabor Mozga, CEO al MOL România.

 

“Gabor Mozga este un profesionist cu o multă experiență în dezvoltarea și implementarea strategiei de vânzări și operațiuni. De când s-a alăturat grupului MOL, în 2019, a fost responsabil pentru dezvoltarea și conducerea segmentului de vânzări și operațiuni retail la nivel de grup, în nouă țări, în calitate de lider al departamentului.

În ultimul an, a gestionat integrarea celei mai mari achiziții de retail a grupului MOL de până în prezent – transformarea rețelei Lotos în MOL Polonia. Are o diplomă universitară în economie și a acumulat o experiență semnificativă în domenii precum comerț și finanțe. De asemenea, a lucrat mai bine de două decenii în consiliile de administrație ale unor mari companii FMCG”, potrivit companiei.

MOL România, subsidiară a MOL Group, are un portofoliu de produse și servicii în domeniul comerțului de carburanți, lubrifianți, produse petrochimice și bitum. Compania deține 241 de stații de servicii la nivel național, depozite de carburanți la Giurgiu și Tileagd, un terminal GPL la Tileagd. MOL România are sediul social la Cluj-Napoca, cel de business la București, un sediu administrativ la Arad, 258 de angajați.

Compania a investit în dezvoltarea infrastructurii de încărcare pentru posesorii de vehicule electrice, instalând puncte în 41 dintre stații, care pot deservi simultan 96 de vehicule electrice. În 2023 a lansat platforma de educație rutieră „Tu conduci! Familia are prioritate”, cu scopul de a atrage atenția asupra riscurilor din trafic și de a promova un comportament responsabil.

Principalii competitori în comerțul de produse petroliere de pe piața națională erau, în 2022, OMV Petrom (afaceri de 27 miliarde lei), Rompetrol Downstream (16,6 miliarde), Lukoil Romania (13,4 miliarde) MOL România (9,3 miliarde), Socar Petroleum (2,6 miliarde).

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Societatea Energetică Electrica (SEE) București a anunțat că două dintre filialele sale au realizat contracte, la prețul de 450 lei/MWh, prin Mecanismul de Achiziție Centralizată de Energie Electrică (MACEE).

DEER a cumpărat energie electrică de 70 milioane € de pe OPCOM

Articolul următor

Aeroportul Internațional Sibiu anunță finalizarea proiectului cu titlul „Modernizarea sistemului de supraveghere video/detecție perimetral al Aeroportului Internațional Sibiu R.A.”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Ne dorim să fim punctul de contact pentru toți cei care vor să facă transformarea digitală – care este un drum lung și dificil, dar și să găsim cele mai bune servicii pentru a facilita acest proces”, a rezumat coordonatorul The European Digital Innovation Hub in Transilvania (TEDIHT), Bianca Muntean, manager al Transilvania IT Cluster (TITC).
Citeste mai mult

“Bursa digitală” a Clujului

Mai multe entități și furnizori IT&C și-au pus în gând să ridice nivelul de digitalizare a IMM-urilor din…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share