Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Banca Transilvania a cumpărat publicitate anuală de 18 milioane €

Câți bani cheltuie băncile pe publicitate și care este contribuția banking-ului în industria de advertising din România au fost coordonatele analizate

Veniturile din publicitate ale pieței media din România au atins, în 2022, valoarea de 657 milioane de euro, potrivit Initiative România.

Câți bani cheltuie băncile pe publicitate și care este contribuția banking-ului în industria de advertising din România au fost coordonatele analizate de Banking News. Publicația a sondat rapoartele financiare pe 2022 ale băncilor comerciale pentru a afla ce cheltuieli de reclamă și publicitate au angajat instituțiile de credit.

Banca Transilvania (BT) Cluj, nr. 1 după active din România, a alocat cel mai mare buget pentru publicitate din industria bancară națională, de 91,6 milioane. Suma alocată de BT este de două ori mai mare decât cea aprobată de BCR (49 milioane lei) și de trei mai mare decât cea a BRD (36,3 milioane lei). A doua poziție a clasamentului este ocupată de Raiffeisen Bank, care a cheltuit 67 milioane de lei.

Un buget important alocat pe piața media este al UniCredit Bank, de 33,2 milioane de lei. Cele 10 bănci incluse în analiză au cheltuit împreună, în 2022, 346 milioane de lei, 11% din totalul pieței de publicitate din România.

Cum studiul nu a putut acoperi întreaga industrie bancară, din lipsa datelor, este de așteptat ca bugetul media al celor 32 de bănci să acopere un procent mai semnificativ, cel mai probabil în jurul de 13% din piața de publicitate.

Initiative Media este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, care asigură servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior
Consiliul tehnico-economic al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii (MTI) a avizat proiectul pentru realizarea Variantei de Ocolire Gura Humorului (VOGH), parte a “Autostrăzii Nordului”.

“Autostrada Nordului” are aviz pentru primul tronson

Articolul următor
Strategiile competente de brand și marketing, dar și instruirea angajaților și colaboratorilor în acest sens sunt elemente care pot aduce un plus în afacerile și profiturile companiilor în 2024, afirmă fondatoarea Brandocracy.   

Anca Rarău: “Vom ajuta IMM-urile să-și facă echipe competente de marketing”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share