Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

DEER a lansat asistentul virtual ChatVolt

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. 

Chatbot-ul activat de societatea clujeană va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică.

Distribuție Energie Electrică Romania (DEER), lider național în distribuția de energie electrică, a pus în funcțiune asistentul virtual ChatVolt. Acesta va oferi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, suport în transmiterea indexului autocitit și va înregistra sesizările privind deranjamentele, printr-o interacțiune automată, rapidă si ușor de utilizat.

“După lansarea noului site și a hărții interactive, chatbot-ul vine în întâmpinarea utilizatorilor cu o aplicație rapidă și eficientă de asistență automată, pentru consultarea informațiilor cu privire la întreruperile în alimentarea cu energie electrică și suport pentru transmiterea indexului.

ChatVolt permite utilizatorilor să transmită deranjamentele fără a fi necesară apelarea serviciului Call Center, ceea ce reduce timpul de așteptare și asigură o gestionare promptă a diferitelor situații sesizate”, a anunțat conducerea DEER Cluj.

Suport în transmiterea autocitirilor

“DEER își respectă angajamentele de transparență, accesibilitate și comunicare eficientă, continuând procesul de accelerare a modernizării, a digitalizării serviciilor pe care le oferă. Ne bucurăm că am reușit prin noul site, lansat luna trecută, să oferim o experiență de navigare plăcută și, mai ales, utilă și facilă, pentru vizitatorii platformei noastre, indiferent de gradul de familiarizare a acestora cu tehnologia.

În scopul adaptării la cerințele moderne ale aplicațiilor web, site-ul DEER are integrat un chatbot, pentru a susține obiectivele de business și de a oferi utilizatorilor noștri posibilitatea de a primi informații rapide și actualizate privind întreruperile în alimentarea cu energie electrică, dar și suport în transmiterea indexului autocitit.

Prin dezvoltarea acestor aplicații, dorim să beneficiem cât mai mult de tehnologia modernă, pentru a ne îndeplini obiectivele și a crește permanent gradul de satisfacție al celor aproape 4 milioane de utilizatori”, afirmă Mihaela Suciu, director general al DEER.

Integrat în noul website

“ChatVolt a fost conceput și integrat în noul site al DEER cu scopul de a răspunde, într-un grad ridicat de acurateţe, la întrebările utilizatorilor noștri. Chat Volt ne va ajuta să reducem timpul de așteptare în Call Center, utilizatorii având posibilitatea să verifice, în timp, real întreruperile în alimentarea cu energie electrică și, totodată, să sesizeze întreruperi accidentale pe baza codului POD, aferent locului de consum, pentru a fi posibilă identificarea locației și intervenția echipei operative.

Se pot verifica întreruperile planificate, rapid și simplu, la un click distanță. Astfel, acest asistent virtual,  care noi l-am numit ChatVolt, nu numai că simplifică procesul de sesizare a deranjamentelor, dar oferă asistență automatizată consumatorilor pentru cele mai frecvente întrebări și facilitează procesul de transmitere a indexului autocitit, îmbunătățind experiența clienților”, precizează Paul Negrea, director al Direcției control corporativ, legalitate și reclamații al DEER.

Informațiile suplimentare, prin call center

“Practica utilizatorilor în folosirea acestui asistent virtual va fi simplă, eficientă și satisfăcătoare, ținând cont de aspectele cheie pentru asigurarea unei experiențe pozitive. Această interfață va fi ușor de utilizat, cu instrucțiuni clare și opțiuni ușor accesibile, răspunsurile oferite utilizatorilor vor fi rapide și relevante, evitându-se întârzierile sau răspunsurile incomplete.

În situațiile în care utilizatorii vor dori să afle sau să ofere informații suplimentare cu privire la un deranjament, vor fi preluați automat de către colegii noștri, din cadrul serviciului call center”, potrivit DEER

Parte a grupului Electrica, DEER este cel mai important operator național de distribuție a energiei electrice. Societatea acoperă 18 județe, reprezentând 40,7% din teritoriul României (97.196 kmp). DEER oferă servicii pentru 4 milioane de utilizatori, prin intermediul unei rețele de distribuție a energiei electrice de 200.000 km.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

MIPIM AWARDS 2024 WINNERS ANNOUNCED

Articolul următor
30% dintre aceste cereri au fost depuse online, chiar dacă a fost primul an în care solicitanții au avut această posibilitate, potrivit CJ Cluj. S-a încheiat perioada în care entitățile nonprofit și entitățile publice puteau depune online pe platforma Ghișeul Unic sau la sediul instituției documentația necesară.

O treime dintre proiectele de finanțare a ONG-urilor, depuse online la Cluj

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share