Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Primăria Timișoara pregătește prima nouă intrare în oraș din ultimii ani

Timișoara va avea după mulți ani de zile o nouă intrare în oraș. Realizarea integrală a centurii de ocolire a orașului face posibilă realizarea unei astfel de lucrări de infrastructură, va fi o o nouă radială, care va prelua o bună parte din traficul care intră acum în oraș dinspre Serbia sau Reșița și Moldova Nouă și o bună parte a județului.



În sistemul electronic național de licitații publice a fost publicat anunțul Primăriei Timișoara prin care dorește găsirea executantului pentru studiul de fezabilitate aferent noii Radiale Vest, șoseaua care pornește de la strada Gării, care va traversa orașul în direcția vest, urmând să se lege și de centura de ocolire a orașului. Municipalitatea dă 1,1 milioane de lei pentru realizarea unui studiu de fezabilitate al unui drum nou, cu două benzi pe sens, în lungime de doar 2,72 de kilometri.

Prin intermediul acestei șosele se face un prim pas spre realizarea unui nou drum care să preia traficul rutier din zona de vest a orașului, spre centura de vest, care urmează să fie, de asemenea realizată. Denumit radială, o noțiune apărută în limbajul administrativ local odată cu noua administrație, această șosea, Radiala de vest (C30) presupune prelungirea cu 2,72 km a străzii Gării de la intersecția sa cu viitorul tronson vestic al inel de circulație 4 până în centura de vest. Valoarea lucrărilor este apreciată la aproximativ 13,6 milioane euro. Acum nu se caută constructor ci firmă care sî facă studiul de fezabilitate. Iar pentru SF-ul aferent drumului de mai puțin de trei kilometri, municipalitatea a pregătit 1,1 milioane de lei. Licitația a fost deja urcată pe SEAP o dată, dar, se pare că nu a atras interes. Vineri, anunțul de licitație a fost repostat.

Radiala nouă de vest va permite degrevarea Căii Șagului pentru realizarea cu succes a noii linii de tramvai cu cale dedicată (C11).

Proiectul este propus a fi realizat ca un drum expres, cu un nod rutier tip trompetă la centura de vest, și cu o intersecție de tip girație de rază largă la intersecția cu inelul 4 de circulație. Cea mai mare parte a radialei va ri realizată cu bani de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere, fiind inclus în proiectul centurii de ocolire





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

P3 CEO, Frank Pörschke: ‘2022 is challenging, but not unique. We are working to thrive’

Articolul următor

Rețeaua de transport a căldurii din Timișoara va fi integral reabilitată

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
Investiții
Infrastructură
proiecte
Citeste mai mult

Clujul marilor proiecte pe hârtie

Metroul, trenul metropolitan și centura metropolitană propriu-zisă încă nu au ajuns în faza de șantier, conform listei proiectelor…
Turism
Educație
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share