Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

CBRE păstrează administrarea clădirii Campus 6.1 deținută de CA Immo

Compania CBRE, lider mondial și național pe piața de consultanță imobiliară, a fost mandatată de fondul de investiții CA Immo să asigure servicii de administrare a proprietății pentru clădirea de birouri Campus 6.1,  amplasată în zona de centru – vest a Bucureștiului, fiind pentru prima dată când CA Immo externalizează serviciile de property management pentru un proiect din portofoliul său.



 

Clădirea de birouri Campus 6.1 a fost dezvoltată de compania suedeză Skanska, în imediata apropiere a stației de metrou Politehnica, la intersecția a două bulevarde principale, Iuliu Maniu și Vasile Milea. Clădirea a fost achiziționată în primăvara anului trecut de fondul austriac de investiții CA Immo, printre companiile chiriașe numărându-se: London Stock Exchange, Spaces, Gefco, NXP, Secure Works, Khuene+Kagel, Super Hippo, Stradale și Starbucks.

„Filosofia noastră este de a face tot  ce ne stă în putere pentru a asigura chiriașilor noștri confortul maxim. Clădirea Campus 6.1, pe care am achiziționat-o recent, este parte a unui complex de birouri aflat încă în dezvoltare și am decis să alocăm mai multe resurse, inclusiv prin externalizarea de servicii. Binele partenerilor noștri este pe primul plan și ne bucurăm că am găsit în CBRE o filosofie asemătoare în ceea ce privește excelența serviciilor oferite”, a declarat Marian Roman, Managing Director, CA Immo România.

Cu o suprafață închiriabilă de aproximativ 22.000 mp, dispusă pe 12 etaje supraterane și două niveluri de parcare subterană, Campus 6.1 reprezintă prima fază a complexului de birouri Campus 6, care va totaliza patru clădiri, următoarea fază a proiectului fiind în curs de dezvoltare de către Skanska.

„Transferul unei proprietăți, mai ales în cazul clădirilor aflate încă în garanție cu antreprenorul general, necesită o atenție sporită și servicii complexe în comparație cu administrarea funcțională a proprietăților. Externalizarea serviciilor de property management în astfel de cazuri poate aduce proprietarilor economii de sute de mii de euro pe durata contractelor de garanție, cu condiția ca echipa care asigură serviciul de property management să aibă o experiență tehnică solidă”, a explicat Valeriu Toma, Deputy Head of Property Management, CBRE România.
„Mai mult decât atât, o clădire nouă sau recent achiziționată are nevoie de o poziționare atent planificată, astfel încât relația cu chiriașii să fie încontinuu consolidată iar clădirea și comunitatea pe care o găzduiește să iasă în evidență și să devină unice pe piața din care fac parte”, a adăugat Valeriu Toma.

În România, departamentul de administrare a proprietăților al CBRE a fost înființat la finele anului 2013. În ultimii trei ani, portofoliul administrat local a crescut de șapte ori, depășind 770.000 mp, printre care se numără centrele comerciale Sun Plaza București, VIVO! Cluj, VIVO! Constanța și clădirile de birouri Timpuri Noi Square, Aviatorilor 8, Floreasca Business Park, Lakeview, Green Gate, Campus 6.1 sau Victoria Park.

În afara departamentului local, CBRE se bazează și pe sprijinul a numeroși specialiști în administrarea proprietăților din filialele companiei situate în regiunea Europei Centrale și de Est și care numără aproape 600 de consultanți, coordonați de Luiza Moraru, Head of Property Management CEE, CBRE. În prezent, CBRE administrează, la nivelul Europei Centrale și de Est, o suprafață totală de 6 milioane de metri pătrați, dintre care  peste 2,5 milioane de metri pătrați se găsesc în clădiri de birouri.





Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Seminar în cadrul proiectului european BE-Rural

Articolul următor

Troleibuze, stații noi și aer mai curat datorită investițiilor REGIO, la Mediaș

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Brașov, Covasna și Harghita 2024
The Voices of Business Awards Arad, Timiș și Caraș-Severin 2024
The Voices of Business Awards Bistrița-Năsăud, Mureș, Sălaj și Cluj 2024
The Voices of Business Awards Sibiu, Alba și Hunedoara 2024
The Voices of Business Awards Bihor, Satu Mare și Maramureș 2024
Citește și:
GESS
Citeste mai mult

AROBS cumpără GESS Engineering

Grupul clujean de tehnologie a anunțat achiziția companiei din Sibiu care dezvoltă și implementează soluții de testare, validare…
Investiții
Citeste mai mult

COVER STORY. Despre consolidarea industriei farmaceutice și viziunea pe termen lung cu Mihai Fugarevici, GM STADA România

Fabrica STADA din Turda a împlinit un an de la inaugurarea oficială, un moment de cotitură pentru industria farmaceutică românească. „Pe lângă poziționarea geografică strategică, am avut în vedere și talentul pe care îl găsim în zonă atunci când am ales Turda. Orașul se află în apropierea a două centre universitare farmaceutice importante, cum ar fi UMF Cluj și UMFST Târgu Mureș, care pregătesc anual absolvenți farmaciști.”
Infrastructură
Turism
Citeste mai mult

Recomandare de weekend-Visit Timiș

Simple legende pentru unii, trasee de poveste pentru cei pasionați de mister și istorie. În acest weekend, de…
Educație
Mozart
Citeste mai mult

Primul festival în bijuteria de la Colina

Grupul clujean E-Infra va finanța evenimentele organizate pe parcursul acestui an universitar de către Academia Națională de Muzică…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share