Compania Terran, unul dintre principalii jucători de pe piața sistemelor de învelitori pentru acoperiș din Europa de Est, a inaugurat în Câmpia Turzii o fabrică de țigle din beton, în urma unei investiții de circa 5 milioane de euro.
Fabrica din Câmpia Turzii este a patra unitate de producţie deţinută de Terran, alături de cele din Ungaria şi Slovacia.
Prima fabrică Terran din România, construită pe un teren din cadrul fostei fabrici Industria Sârmei Câmpia Turzii, este complet automatizată şi foloseşte cele mai moderne tehnologii de fabricaţie. Modelele de ţigle din beton realizate aici sunt destinate pieţei interne, în primă fază.
Cu o suprafaţă de aproximativ 2.500 metri pătraţi şi o platformă de depozitare de 1.5 hectare, fabrica are o capacitate de producţie de 70 ţigle/minut, cu o capacitate anuală de 10 milioane de bucăţi.
Unitatea de producţie are un proces tehnologic închis, prin care materiile prime ecologice sunt revalorificate în urma unui proces de reciclare.
„Suntem în România din 2005, iar vânzările foarte bune înregistrate, precum şi mărimea pieţei de aici au reprezentat factori decisivi pentru a construi o fabrică în România. Investiţia a demarat în 2016, prin achiziţionarea terenului, iar anul acesta în primăvară am început probele de producţie. Anul viitor continuăm investiţiile pentru a extinde capacitatea de producţie, pentru două game în plus. Această investiţie este un argument foarte serios pentru clienţii Terran din România, că au făcut o alegere bună, iar garanţia de 50 de ani acordată la ţiglă este o garanţie scrisă, asumată şi verificată”, a declarat Gódi Attila, directorul general al Terran.
Terran a intrat pe piaţa din România în 2005 şi comercializează ţigle din beton, respectiv toate accesoriile necesare pentru sistemul de învelitori pentru acoperiş.
Înfiinţată în 1920, Terran se află de 90 de ani, de-a lungul a trei generaţii, în proprietatea familiei Dr. Mészáros Vilmos. Cu sediul central în Bóly, Ungaria, Terran are 4 unităţi de producţie în Ungaria, Slovacia şi România. Produsele sale sunt distribuite în nouă ţări din Europa, cu vânzări de peste 55 de milioane de bucăţi anual. Inovaţia continuă şi calitatea durabilă sunt valorile companiei, atât în privinţa produselor cât şi la nivelul relaţiilor cu partenerii.
Citește și:
Încă două pasaje subterane în Oradea, unul lână Magazinul Crișul, altul la Gară
Oradea devine din ce în ce mai mult un model de mobilitate urbană. După pasajele subterane pe sub…
26 aprilie 2024
Sibiu și Timișoara, prospectate de companii din Germania pentru potențiale colaborări și investiții
Vizita de informare a unei delegații de oameni de afaceri din Germania în România a constituit o ocazie…
26 aprilie 2024
Launch of a Memorandum of Understanding for Architectural Excellence in Georgia
In a major step forward to promote architectural excellence and technological integration in the construction sector, SHARE Architects,…
26 aprilie 2024
Caravana ADR Nord Vest la Oradea. Bihorul, model de bune practici
O delegația a ADR Nord Vest, în frunte cu directorul general – Csilla Hegedus și Petru Alboi –…
26 aprilie 2024
Schimbare de manager la Purem by Eberspaecher. Jörg Steins este noul CEO
Din motive de sănătate, Marcus Knödler nu își poate continua rolul de CEO al Purem by Eberspaecher și…
26 aprilie 2024
Leoni România va premia copiii performanți ai angajaților
Producătorul de sisteme de cablaje la nivel global a anunțat că susține angajamentul său față de educație. Părinții…
26 aprilie 2024
Banca Transilvania împarte dividende de 1 miliard de lei
Acționarii Băncii Transilvania (BT) au aprobat distribuirea de dividende în de 1 miliard de lei din rezultatul exercițiului…
26 aprilie 2024
3.000 de clujeni la prima expoziție Gustav Klimt de la Cluj
„Gustav Klimt. The Immersive Show” este prima expoziție dedicată lucrărilor celebrului pictor austriac, cunoscut pentru operele sale simboliste…
26 aprilie 2024