Topul celor mai doriţi angajatori din România este dominat de companii multinaţionale, primele zece locuri fiind ocupate de Oracle, Continental România, Microsoft, IBM, Amazon, OMV Petrom, Grup Renault România, Vodafone, Google şi Bosch România, arată un studiu realizat de Catalyst Solutions.
Topul celor mai doriţi angajatori din România este dominat de companii multinaţionale, primele zece locuri fiind ocupate de Oracle, Continental România, Microsoft, IBM, Amazon, OMV Petrom, Grup Renault România, Vodafone, Google şi Bosch România, arată un studiu realizat de Catalyst Solutions, preizează Mediafax.
Sondajul a fost realizat la nivel naţional, pe baza a 12.567 de răspunsuri libere, neasistate ale respondenţilorîn perioada martie-mai. Studiul identifică percepţiile candidaţilor în raport cu angajatorii care activează în România, gradul de atractivitate al brandurilor de angajator, precum şi aşteptările pe care candidaţii le au de la aceştia.
Angajatori care activează în industriile IT, Automotive, Finance, Banking, Telecom sau FMCG se regăsesc printre cele mai puternice 20 de branduri nominalizate de participanţii la studiu ca top 3 companii pentru care şi-ar dori să lucreze.
În ceea ce priveşte criteriile care stau la baza deciziei în funcţie de care candidaţii îşi aleg compania preferată, pe primul loc rămâne, cu o importanţă ridicată, pachetul salarial constituit atât din venit, cât şi din beneficii (81%), urmat îndeaproape de siguranţa locului de muncă (67%). Se remarcă totuşi, o creştere în top a criteriului ce denotă flexibilitatea în cadrul jobului (60%), devenind astfel al 3-lea cel mai important aspect la care se raportează candidaţii. Aproape la fel de important pentru candidatul anului 2018 este ca angajatorul să ofere o atmosferă de lucru plăcută şi ca managementul companiei să încurajeze şi să susţină dezvoltarea profesională.
Atunci când caută informaţii despre oportunităţi de carieră şi angajatori, candidaţii acordă o importanţă semnificativă paginii de carieră a companiei (72%), pe locul secund fiind chiar angajaţii (67%). Site-urile de joburi, precum www.hipo.ro, nu îşi pierd nici ele din importanţă, fiind al 3-lea cel mai frecvent utilizat canal de informare de către candidaţii aflaţi în căutarea unui job (60%), respectiv canalul principal atunci când aceştia intenţionează să aplice pentru un loc de muncă. Următoarele canale la care apelează candidaţii sunt reprezentate de colegi sau prieteni, LinkedIn, dar şi târguri de carieră.
Celelalte surse importante de informare sunt reprezentate de paginile de Facebook ale companiilor, comunităţile profesionale online, dar şi newsletterele/ mailurile de informare şi evenimentele online (ca webinarii, târguri de joburi online).
Citește și:
Corul Național de Cameră „Madrigal – Marin Constantin” deschide FITS 2024
Gala de deschidere a Festivalului Internațional de Teatru de la Sibiu (FITS), ediția 2024, din 21 iunie, va…
8 mai 2024
TeraPlast și-a redus pierderea la 2,5 milioane lei
Grupul cu sediul în județul Bistrița-Năsăud a urcat cu 20% la vânzări în primul trimestru al anului, potrivit…
8 mai 2024
Waste Powertech va furniza Clujului o stație de dezintegrare moleculară
Investiția Consiliului Județean (CJ) în prima astfel de instalație de tratare a deșeurilor municipale se ridică la 14…
8 mai 2024
Brașov-Dezbatere pentru reducerea abandonului școlar „Pactului pentru Tineri”
Front comun pentru viitorul tinerilor brașoveni Pactul pentru Tineri – lecția de responsabilitate! Brașov, 8 mai –…
8 mai 2024
Valorificarea turismului din zona Bihorului prin investiții strategice
Eveniment dedicat mediului de afaceri din zona Bihorului despre atragerea investițiilor pentru dezvoltarea turismului. „Unlocking Investment Potential…
8 mai 2024
ANAF a publicat ghidul RO e-Transport: amenzi de până la 100.000 de lei pentru nerespectarea prevederilor
Sistemul RO e-Transport reprezintă o componentă esențială a efortului de digitalizare la nivelul Agenției Naționale de Administrare Fiscală…
8 mai 2024
Creșteri substanțiale ale cifrei de afaceri și EBITDA Grupului TeraPlast în T1/2024
Marja EBITDA este cu 32% mai mare față de T1/2023 și mai mare decât cea bugetată. Vânzările Grupului…
8 mai 2024
Trei oferte pentru digitalizarea Campusului pentru Învățământ Dual Oradea
Au fost depuse trei oferte în cadrul licitației pentru dotări cu echipamente și digitalizarea Campusului pentru Învățământ Dual…
8 mai 2024