ALISIA ENCO, brandul de cămăși și îmbrăcăminte business dedicat femeilor în afaceri, sărbătorește Ziua Națională a României prin lansarea unei colecții de pulovere brodate cu motive tradiționale. Noile modele vestimentare completează colecția de cămăși cu broderie din gama ”Tradiționale”, lansată în 2015.
“Motivele tradiționale românești reprezintă pentru noi o sursă de inspirație, fiind detalii discrete, dar care adaugă un plus de eleganță ținutelor. Gama de cămăși brodate din colecția ”Tradiționale” se bucură de succes, atât pe piața locală, cât și internațională. Ne-am dorit să completăm această colecție cu pulovere brodate, inspirate din frumusețea motivelor românești. Noua colecție combină cu succes elementele folclorice cu sobrietatea ținutelor business specifice anotimpului rece”, explică Alice Botnarenco, fondator ALISIA ENCO, despre motivația și sursa creativității din spatele acestei lansări.
Prin noua colecție de pulovere brodate, brandul ALISIA ENCO dorește să îmbogățească ținutele vestimentare purtate în mediul de afaceri, punând accent pe versatilitate și pe creativitate. Puloverele sunt brodate cu grijă, păstrând în același timp elementul cheie al brandului, asupra căruia nu s-a făcut nicio concesie – calitatea țesăturii. Toate cele trei modele de pulovere disponibile reprezintă o continuare a motivelor colecției de cămăși “Tradiționale”: hora, trifoiul și floarea de mai, de această dată, în ton cu sezonul rece.
Puloverele din noua gamă sunt confecționate integral din material natural de înaltă calitate – lână italiană de oaie. Modelele disponibile se găsesc în trei variante cromatice – roșu, bleumarin și crem și se închid cu nasturi, în partea din spate.
De curând, a fost lansat și blogul de fashion-business al brandului – EMPOWER by ALISIA ENCO. Blogul își propune să își inspire cititoarele cu informații despre lumea ALISIA ENCO și cu sugestii de ținute inspirate de stilul și produsele brandului, alături de tot ce trebuie știut despre cămăși, fashion, business, timp liber și locații deosebite.
Toate articolele create de brandul ALISIA ENCO sunt fabricate în România. În prezent, piesele vestimentare și accesoriile ALISIA ENCO sunt comercializate exclusiv online, pe www.alisiaenco.com. Livrarea produselor se realizează oriunde în lume, iar transportul în România este gratuit.
Brandul ALISIA ENCO a fost fondat în anul 2014 de către antreprenoarea Alice Botnarenco, din dorința de a oferi tuturor femeilor oportunitatea de a se exprima fără restricţii, prin intermediul unor articole vestimentare creative. ALISIA ENCO oferă o varietate de articole dedicate femeilor în afaceri, elementul cheie al brandului fiind cămașa.
Colecțiile, articolele de îmbrăcăminte și accesoriile ALISIA ENCO sunt disponibile exclusiv pe www.alisiaenco.com.
Citește și:
Nordic Group investește și la Izvin
Nordic Group, una un jucător important în piața distribuției de produse alimentare premium în rețele Retail, HoReCa și…
10 mai 2024
Candidații la Primăria Oradea și CJ Bihor în fața mediului de afaceri
Șapte partide și-au trimis candidații la Primăria Municipiului Oradea și Consiliul Județean Bihor la întâlnirea organizată de Federația…
10 mai 2024
Soluții pentru îmbunătățirea protecției culturilor împotriva dăunătorilor în condiții nefavorabile
Succesul fermierilor depinde de protecția corespunzătoare și eficientă a culturilor în prezența dăunătorilor care pot afecta productivitatea și…
10 mai 2024
„În politici trebuie să investești” – Simion Crețu, director general ADR Centru
Regiunea cu 220 km de autostradă și magistrală ferată modernizată a pus accentul pe conectivitate regională. ♦ Cum…
10 mai 2024
Cinema și fine dining la TIFF
Festivalul Internațional de Film Transilvania (Cluj-Napoca, 14–24 iunie) a făcut cunoscute filmele secțiunii Film Food. “Deseori, mâncarea înseamnă…
10 mai 2024
Genoveva Turcu anunță primul ROAD SHOW românesc al investitorilor din Dubai
Genoveva Turcu, Președinte al Consiliului Româno-Dubai de Afaceri din cadrul Camerelor de Comerț din Dubai, vorbește, în interviul…
10 mai 2024
Global Med Care țintește afaceri de 6 milioane de euro
Compania Global Med Care (GMC) este înființată de doi foști manageri din industriile farma și dispozitive medicale, Emil…
10 mai 2024
Record la Grădina Botanică din Cluj: 57.000 de vizitatori într-o lună
Grădina Botanică Alexandru Borza (GBAB) a Universității Babeș-Bolyai a înregistrat cifre record de vizitatori în perioada de înflorire…
10 mai 2024