Lideri si afaceri Timiș

Timișoreanul Ionuț Ardeleanu, încă patru ani în fruntea Auchan

Ionuț Ardeleanu, primul român instalat la conducerea operațiunilor grupului francez Auchan în România, va fi păstrat pe post încă cel puțin 4 ani, mandatul său de director general fiind prelungit până la 26 ianuarie 2021, anunță profit.ro.
Ardeleanu a fost numit director general al Auchan România în decembrie 2015, devenind astfel cel mai puternic director român din comerțul local.
Ardeleanu (36 ani) lucrează în cadrul Auchan din 2006, începând de la manager de raion, apoi șef de piață și până la director de magazin și director regional. În 2008 a fost numit director de magazin la Timișoara, iar în 2011 a primit o nouă misiune, de a pregăti hipermarketul Auchan Craiova. Ulterior, în 2012 a fost numit director de ofertă în cadrul departamentului Marketing.
Sursa citată susține că anul 2013 a fost unul cu multe provocări pentru Ionuț Ardeleanu, fiind numit director regional pe regiunea Sud, nou creată în organizarea Auchan, și având în responsabilitate atât integrarea și transformarea magazinelor ex-Real din această regiune cât și consolidarea și dezvoltarea comerțului Auchan pe perimetrul său – 12 magazine cu 4000 de angajați, toate realizate cu mare succes. Grupul francez Auchan a intrat pe piața românească în 2006.
În prezent, retailerul are în porto¬foliu 33 de hipermarketuri, cu 280.000 de metri pătrați suprafața netă de vânzare, și circa 10.000 de angajați. Afacerile Auchan România depășesc un miliard de euro. Auchan Holding este al 11-lea grup de distribuție din lume, controlat de famila Mulliez din Franța. Este prezent în 16 țări și are 330.700 angajați.

Related posts

Timișoara: 65 de proiecte cu finanţare europeană de peste 480 mil. euro

Stefana Muresan

Tendințe și politici fiscale românești și internaționale, la „Tax & Finance Forum”, Timișoara

Papuc Irina

În 2019, brașovenii de la Vegis.ro au vândut cosmetice naturale și alimente bio de 3,2 milioane de euro

Papuc Irina

Aeroportul Internaţional Timişoara, creştere a numărului de călători de 2,6% în primele luni ale anului

Stefana Muresan

Un nou partener la Maravela & Asociații

Ionut Oprea

Timișoara: Încep lucrările pe șantierul ISHO

Stefana Muresan

Cluj: Cosmetic Plant, afaceri de peste 10 milioane de lei

Stefana Muresan

Gazprom, vastă campanie de explorare petrolieră în Bihor şi Timiş

Stefana Muresan

Unul dintre cele mai de succes proiecte europene transfrontaliere din Timiş, pista de biciclete de pe malul Begăi, e în pericol de distrugere

Robert Bloancă

Juriul internațional Future Makers a desemnat start-up-urile câștigătoare ale premiilor de 20.000 de euro

Papuc Irina

Black Friday la ținutele de business de la NISSA!

Ionut Oprea

AAGES, perfecțiune în domeniul încălzirii prin inducție

Tirdea Ionut

Metro vinde magazinele Real

Stefana Muresan

Parteneriat pe piața cafelei din România: cea mai mare franciză „5 to go” va începe anul 2020 alături de Mozaik Investments

Papuc Irina

Gotic Media mizează pe reclama în mișcare

Traian Dan

Socar va prelua șase benzinării Aral din zona Transilvaniei

Nora Dumitrescu

Autostrada Timişoara – Moraviţa: A fost scos la licitaţie studiul de fezabilitate

Stefana Muresan

Cinci asistenţi virtuali au fost instalaţi la Spitalul Judeţean Timişoara

Robert Bloancă

Grup Feroviar Român obține primul certificat european de siguranță valabil pentru operarea în două ţări – România şi Grecia

Ion Surdu

Un important furnizor de servicii în domeniul IT a închiriat 4100 de mp de spaţiu în cea mai înaltă clădire de birouri din România, la Timişoara

Robert Bloancă

Best Golf Hotel – Theodora Golf Club, recunoaștere la nivel internațional

Stefana Muresan

Competitive intelligence sau diferența dintre ceea ce nu știm și ceea ce credem că știm (I)

Ligia Voro

Lucrul “la comun”, noua tendință în România

Stefana Muresan

The Woman 2017: Învățarea continuă – strategia liderilor de mâine

Nicolae Pop

Leave a Comment