Eveniment

Elite Business Women, din nou la Sibiu. Tema evenimentului: Strategie de business și implementare

- business elite 960x540 - Elite Business Women, din nou la Sibiu. Tema evenimentului: Strategie de business și implementare

ELITE Business Women anunță organizarea unui nou eveniment dedicat antreprenorilor, managerilor, specialiștilor și tuturor celor care au înțeles importanța pe care o are networking-ul, în dezvoltarea afacerii pe care o reprezintă sau a brand-ului personal.

Participanții la eveniment sunt invitați să-și prezinte afacerea sau compania.

Creat sub formă de paneluri de discuții și networking organizat, fiecare participant se poate prezenta și poate participa activ la acest eveniment.

De ce să participați la eveniment?

În cadrul evenimentului veți putea să întâlniți potențiali clienți și parteneri de business; să identificați cele mai bune practici din industria dumneavoastră și industrii adiacente; să învățați din experiența mentorilor de business, speakeri, oameni de afaceri, antreprenori; să aflați de oportunități și trenduri care nu sunt publicate nicăieri; să vă prezentați afacerea în fața tututor participanților la momentul de networking organizat.

Cui se adresează evenimentul?

Elite Business Women se adresează antreprenorilor; managerilor și reprezentanților întreprinderilor mici si mijlocii; freelancerilor; specialiștilor în afaceri; oamenilor de business care au ca target antreprenorii.

De această dată, tema evenimentului va fi „Strategie de business și implementare”

Elite Business Women va avea loc pe data de 12 martie în intervalul orar: 17:30-21:00 în incinta Sălii Oglinzilor (FDGR), de pe strada General Magheru 1-3, municipiul Sibiu.

Speakerul de top al evenimentului este Aliz Kosza, business mentor & business strategist INWARD BUSINESS MENTORSHIP

Taxă de participare (sume fără TVA):

  • După 22 februarie:
    130 ron membri / 150 ron non membri.
  • Cash la eveniment, în limita locurilor disponibile:
    150 ron membri / 170 ron non membri.

*** Membrii EBW beneficiază de acces preferențial.

Înscrierea la eveniment și plata se fac online la http://bit.ly/2Srej2Z.

Mai multe detalii despre Elite Business Women, aici, dar și despre evenimentele pe care le-am organizat în țară, aici.

Related posts

The event for Superyacht Owners

Ionut Oprea

The 6th MYS Superyacht Awards Ceremony

Ionut Oprea

Smart City Expo World Congress 2018 eyes a record-breaking edition under the theme Cities to live in

Ionut Oprea

City Manager Alba Iulia: 48 de proiecte de oraș inteligent, contractate pentru conceptul Smart City 2018

Stefana Muresan

BUSINESS CHALLENGE 2019

Ionut Oprea

BusinessMark prezintă IFRS Forum 2018: Implementarea și dezvoltarea normelor IFRS în România

Stefana Muresan

Conferința PRIA Competition

Transilvania Business

The Woman 2019: Manageri ai oamenilor care au pus valorile in prim plan

Stefana Muresan

MeasureCamp Bucharest, prima UnConference din România 

Ligia Voro

~Video 2

Summit pentru simplificarea accesării fondurilor structurale

Ligia Voro

Meat&Milk, ediția a VI-a

Tirdea Ionut

Conferința “RO-Product”

Stefana Muresan

Conferință internațională la USAMV Cluj-Napoca

Ligia Voro

BILANȚ: În 2019, BusinessMark a organizat 60 de evenimente

Papuc Irina

FORO 2019: Guest Experience Design sau Arhitectura Ospitalității

Stefana Muresan

Smart Digitizing Places! Conferință Internațională de Workplace, Property și Facility Management

redactia

Eveniment de brokeraj internațional, dedicat companiilor din industria agro-alimentară, organizat de ADR Vest

Stefana Muresan

Gala PRIA Women in Agriculture: 22 martie 2018

Stefana Muresan

Finanțare de 24 000 euro pentru Europe Direct

Transilvania Business

Let IT Go: Outsource IT to See Your Business Growing Smoothly

Ionut Oprea

HR Summit 2018: We are clujing again!

Stefana Muresan

Asociația Română pentru Smart City lansează Carta România 2030 în cadrul celui mai important eveniment Smart City al anului

Ligia Voro

The Woman revine la Cluj-Napoca cu peste 600 femei antreprenor și manager

Ionel Albu

Leave a Comment