Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Bistrița va face bani din panouri publicitare high-tech

Primăria Bistrița a alocat 400.000 de lei pentru cinci panouri publicitare, investiția fiind argumentată prin faptul că municipalitatea va câștiga bani din închirierea acestora.

Instituția va cumpăra anul acesta cinci panouri publicitare de înaltă tehnologie pentru care a pus la dispoziție 80.000 de euro, conform Bistrițeanul. Consilierul local Augusta Săsărman consideră că sumele alocate pentru asta sunt exagerate.

Totuși, primarul localității, Ioan Turc, a precizat că nu este vorba despre panouri clasice, ci unele cu leduri, mai vizibile. „Sunt, din punctul meu de vedere, necesare în Bistrița. Discutăm despre o schimbare de paradigmă.

Pe lângă toate panourile clasice, noi ne dorim să avem panouri cu led. Eu văd aceste panouri și ca niște centre de profit. Municipalitatea va câștiga bani din aceste panouri, din contractarea de spații pentru publicitate stradală”, consideră edilul bistrițean.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

PayPoint a cumpărat 24Pay

Articolul următor

Arxia își deschide birou în Dubai

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share