Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Veste excelentă de la Strabag în legătură cu lotul Chețani – Câmpia Turzii – A3

Directorul tehnic al Diviziei civilă și industrială din cadrul companiei Strabag, Manfred Mueller, a declarat, la finalul săptămânii trecute, pentru cotidianul Zi de Zi și revista Transilvania Business, că există un interes real pentru finalizarea înainte de termen a lucrărilor de realizare a lotului Chețani – Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania (A3).

Principalul motiv invocat pentru executarea lucrării înainte de termen este creșterea constantă a prețurilor la materialele de construcție, precum și cheltuielile cu managementul și organizarea șantierului.

”Au început investigațiile colegilor noștri topometriști, au început acolo măsurătorile și la un moment dat este în derulare proiectarea. Noi, cu Divizia noastră civilă și industrială, o să facem punctul de sprijin care este în zona unde e avionul de la Luna, acolo o să desfășurăm noi activitatea noastră. Colegii noștri din mai multe considerente doresc bineînțeles să execute lucrarea cât mai repede și din perspectiva scumpirii materialelor de construcții. Avem o ajustare de prețuri, avem acolo și o formulă cu Institutul Național de Statistică, dar în realitate nu reflectă în totalitate de fiecare dată creșterile prețului materialelor. Atunci dorința este să construim cât mai repede această autostradă, pentru că cu atât scad și cheltuielile indirecte pe care le avem, cu managementul, cu organizarea”, a afirmat Manfred Mueller, cu prilejul unei conferințe de presă care a avut loc în incinta Aeroportului Internațional ”Transilvania” Târgu Mureș.

”Noi avem temă să facem lucrarea aceea de la punctul de sprijin până în toamnă, și acum s-a finalizat proiectarea și eu zic că e un termen fezabil, chiar e posibil. În ziua de astăzi când promiți ceva e și bine să te ții de cuvânt”, a adăugat directorul tehnic al Diviziei civilă și industrială din cadrul companiei Strabag.

Contractul pentru finalizarea lotului de autostradă Chețani – Câmpia Turzii a fost semnat în octombrie 2022, între Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Asocierea Strabag SRL – Geiger Transilvania SRL. Tronsonul are lungimea de 15,7 de kilometri, finanțarea lucrărilor în valoare de 420,3 milioane de lei, fără TVA, este asigurată din fonduri europene nerambursabile, durata contractului este de 21 de luni, 3 pentru proiectare și 18 pentru execuția lucrărilor, iar la data semnării contractului lotul se afla la un stadiu de execuție de 38%.

Alex TOTH

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Zece proiecte finanțate prin Fondul Științescu Oradea ediția a V-a

Articolul următor
În actualul proiect de ordonanță de urgență a guvernului (OUG) privind regimul ANUP, aflat în dezbatere publică, pot fi desemnate doar cele pe proprietățile publice sau private ale primăriei.

Rețeaua pentru Natură Urbană propune arii protejate pe proprietăți private

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Romgaz repornește forajele la Caragele

Într-un comunicat al Ministerului Energiei se anunță faptul că Romgaz repornește forajele la Caragele. Investiția va depăşi 1…
Citeste mai mult

Vine Iarmarocul la Cluj

Peste 50 de meșteșugari, artiști, creatori locali, din toată România, a căror metodă de producție este complet sustenabilă,…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share