Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Iulius Mall transformă bannerele publicitare în produse creative

Foto: Vlad Cupşa. Komiti Media

Un mâine mai bun începe de astăzi, cu grijă pentru oameni și natură, iar Iulius Mall Cluj se implică constant în acțiuni pentru comunitate, dar și pentru protejarea mediului și lupta împotriva risipei.

Astfel, 2.500 mp de bannere și mesh-uri publicitare au fost transformate în 40 de bean bags, care au fost folosite la evenimentele ce au avut loc vara aceasta în Iulius Parc și în 1.500 de sacoșe tip shopping bag, care au ajuns la clujeni prin diverse campanii. Materialele au prins o nouă viață datorită atelierului remesh.ro și a metodei upcycling.

Comunicarea prin materiale promoționale de tip outdoor face parte din modul în care interacționează companiile cu oamenii, iar pentru ca acestea să nu devină deșeuri, la Iulius Mall Cluj sunt colectate și reutilizate creativ. Transformarea lor este realizată în atelierul remesh.ro al asociației Ateliere Fără Frontiere, care este dedicată angajării și integrării persoanelor cu dizabilități sau vulnerabile, provenite din medii dezavantajate.

Până acum, 2.500 mp de bannere și mesh-uri publicitare (aproximativ suprafața a 4 terenuri de tenis) au fost transformate în 40 de bean bag-uri, care le-au asigurat clujenilor confortul la evenimentele din această vară, ce au avut loc în Iulius Parc, precum: Movie Nights, Outdoor Office Day, spectacolele de teatru de păpuși pentru copii și multe altele. Restul au fost prelucrate sub formă de 1.500 sacoșe tip shopping bag, ce au fost oferite vizitatorilor în diverse campanii și care acum sunt accesorii fashion sustenabile. 

„Astfel de acțiuni vor continua și pe viitor, iar momentan avem pregătit un transport de aproximativ 1.000 mp de materiale publicitare, ce vor fi reciclate prin metoda upcycling și se vor întoarce la noi, respectiv, în comunitate sub forma unor noi obiecte utile și prietenoase cu mediul”, a spus Mihai Oprea, Director de Marketing Iulius Mall Cluj.

Și această acțiune face parte din strategia de sustenabilitate a companiei IULIUS, principiu care definește și activitatea Iulius Mall Cluj, ce găzduiește constant acțiuni educative (expoziții în parteneriat cu Muzeul Național de Istorie a Transilvaniei, Planetariu, expoziție de dinozauri); târguri de haine sustenabile; evenimente sportive; proiecții de filme sau teatru de păpuși pentru copii.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Universitatea de Vest Timişoara deschide anul universitar cu o dezbatere europeană, susținută de Pascal Brukner

Articolul următor
În primăvară, Universitatea Babeș-Bolyai (UBB) a propus standardele naționale ARACIS pentru dezvoltarea programelor de AI la nivel de licență în România, iar din toamnă prima generație de 50 de studenți își începe formarea aici.

“Babeș-Bolyai” formează primii studenți din România în inteligența artificială

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share