Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Parteneriatul Blindspot și Interactions aduce vești și povești pe panourile digitale din România

Interactions Marketing, agenția de comunicare interactivă și eCRM cu o prezență de 15 ani pe piața din România împreună cu Blindspot, platforma automatizată de publicitate pe billboard-uri digitale, își anunță astăzi parteneriatul prin care combină expertiza în data management și din sfera creativă a Interactions în conceperea campaniilor publicitare cu flexibilitatea soluției Blindspot, care facilitează difuzarea rapidă și simplificată a mesajelor pe o rețea extinsă de peste 4000 de panouri digitale în România și peste 1 milion la nivel global.

Rețeaua conectată din România include ecrane în supermarket-uri, clinici private de sănătate, metrou, aeroport, mall-uri, agenții de pariuri, clădiri de birouri, LED truck-uri, precum și panouri stradale și alte formate.

Provocările publicității outdoor tradiționale, cu restricțiile de perioadă fixă și locații bulk, subliniază nevoia unui nou tip de outdoor media. Prin platforma sa automatizată, Blindspot facilitează accesul la publicitatea pe panouri digitale și oferă posibilitatea de personalizare și flexibilitate în alegerea locațiilor prin țintirea audienței doar din zonele cu trafic de interes. Adaptabilitatea sa vine la pachet cu un alt avantaj major – costul redus per afișare vs. reach care face Blindspot o opțiune viabilă pentru o gamă largă de afaceri.

Astfel, indiferent că vorbim despre un billboard digital pe o clădire importantă din centrul unui oraș aglomerat, un panou LED de la metrou sau din fața unei case de marcat, prin parteneriatul Interactions – Blindspot, orice brand poate avea acces la prima rețea interconectată din lume de ecrane digitale de interior și exterior, dar și la servicii de set-up, consultanță, creație digitală a campaniilor și raportare în timp real.

Matei Psatta, CMO Blindspot

„Am ales să avem încredere în Interactions ca parte a grupului francez La Poste pentru a oferi servicii complete. Astfel, reunim know-how-ul ambelor echipe în: data management, customer support agency level, implementare și proces creativ de dezvoltare al campaniilor redate pe panourile digitale. Cred cu tărie că DOOH ar trebui să fie disponibil pentru toată lumea, fără constrângeri de buget și de timp“ Matei Psatta, CMO Blindspot.

Adrian Alexandrescu, CEO Interactions

„Parteneriatul cu Blindspot vine pentru Interactions ca o continuare logică a activității și experienței de până acum, dar și ca o nouă punere în scenă a unui mindset deja dovedit de rezultate: acela de a oferi clienților servicii creative și eficiente. Pot să spun, de asemenea, că avem o viziune comună cu Blindspot. Dacă Interactions și-a îndreptat eforturile spre automatizarea promoțiilor pentru consumatori cu ajutorul Promotiful, Blindspot a automatizat OOH-ul. Astfel, libertatea propriului dozaj de UNDE, CUM, CE pentru mesajul de brand vine cu avantajul major de a vedea rezultatul investiției în timp real, prin corelarea spend-ului în DOOH cu vânzările “ Adrian Alexandrescu, CEO Interactions.

Parteneriatul Blindspot – Interactions in a nutshell? Expertiză combinată pentru campanii reușite, aducând în prim-plan nu doar tehnologia și accesul la o rețea globală de ecrane digitale, ci și capacitatea de a transforma ideile în povești captivante.

 Despre Blindspot

Blindspot este o platformă automatizată care permite oricărei companii să ruleze reclame mai eficient și la scară largă pe peste 1.000.000 de panouri publicitare digitale din întreaga lume. Datorită integrării lor unice cu ecranele digitale, platforma permite oricui să facă publicitate pentru doar câțiva cenți pe redare, democratizând acest canal pentru orice business. Peste 10.000 de clienți folosesc Blindspot, de la afaceri mici și mijlocii, până la branduri precum Universal Music, Snoop Dogg, Rihanna, Airbnb, American Airlines, TikTok, Samsung, Uber Eats, Picsart, Morning Brew, P&G, G2A și alții.

 Interactions

Agenția de comunicare interactivă & eCRM INTERACTIONS și-a început activitatea în ianuarie 2009 ca parte a grupului Mediapost Hit Mail, parte din La Poste. Interactions a avut o creștere constantă și oferă servicii de creație, mentenanță, dezvoltări tehnice și automatizare: 50% business autohton și 50% business extern.

Grupul Mediapost este activ de peste 20 ani pe piața românească și este prezent și pe alte patru piețe europene (Franța, Spania, Portugalia și Bulgaria).

În portofoliul de clienți INTERACTIONS de-a lungul timpului s-au numărat branduri precum Telekom, Nestlé (Joe, KitKat, Maggi, Nescafe, Nesquik, Nescafe Dolce Gusto), Audi, Seat, Hochland, LG Electronics, Mega Image, Macromex (Edenia), Martini, CEC Bank, Groupama, Mobexpert, Metropolitan Life, Sodexo, Salterra, Porsche Finance Group, Elefant.ro, Oracle, Niran, K Group, Queisser Pharma, Nordic Group sau Profi.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Property Management, o abordare personalizată prin filozofia Rustler

Articolul următor

Fabrica Norblin – inspirație și magie pentru revitalizare & lifestyle

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share