Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Magnoliu Stan, Smart HR: “Contextul economic va afecta și bugetele companiilor, și bugetele noastre”

Inflația, instabilitatea prețurilor și taxelor, lipsa de predictibilitate și frământările politice au repercusiuni în piața muncii în 2024, crede specialistul în resurse umane.
Fondatorul Smart HR crede în modul de lucru hibrid, care combină activitatea de acasă cu prezența fizică la birou

Inflația, instabilitatea prețurilor și taxelor, lipsa de predictibilitate și frământările politice au repercusiuni în piața muncii în 2024, crede specialistul în resurse umane.

Smart HR a fost fondată ca agenție de training de către Magnoliu Stan, Managing Partner, ulterior specializându-se pe recrutare și selecție de personal, team building și team development, workshop-uri practice, coaching și consultanță.

“Contextul economic al pieței muncii este unul generat de inflație, instabilitatea prețurilor și taxelor, lipsa de predictibilitate. Toate acestea vor pune presiune atât pe bugetele companiilor, cât și pe cele personale. La aceasta se adaugă și efectele frământărilor geopolitice.

O altă provocare o va constitui importanța crescută a inițiativelor legate de diversitate, egalitate, incluziune (DEI) și sustenabilitate, pentru a ne adapta, a ține pasul cu trendurile și evoluția globală din industrie. Nu în ultimul rând, gestionarea eficientă a performanței angajaților, a talentelor în companie: cum atragem, motivăm sau pregătim la nivel individual sau de echipă”.

“Principalele măsuri care ar trebui luate de angajatori sunt o comunicare clară, constantă pentru a clarifica așteptările; a oferi și primi feedback, echilibru viață – muncă, oferirea unui mediu de muncă plăcut, beneficii creative, personalizate.

Nu în ultimul rând, un mod de lucru hibrid, care combină munca de acasă cu activitatea la birou; programe de training adaptate, care să țină cont de nevoi și provocări: comunicare eficientă; leadership actualizat; change management. Nu trebuie să lipsească acele programe coerente, clare de DEI și sustenabilitate, dar și adaptarea planurilor de carieră la noul context”.

Transilvania Business a îndemnat antreprenorii locali să anticipeze cele mai mari provocări ale unui nou an cu patru runde de alegeri, dar și să împărtășească măsurile pe care le au în vedere pentru a le surmonta și a se dezvolta.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Bugetul Consiliului Județean Sibiu, în creștere cu 19% față de 2023

Articolul următor
Straumann Group și-a deschis centru la Cluj.

Straumann Group și-a deschis centru la Cluj. “Am ajuns în inima Transilvaniei”

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Citeste mai mult

Luna mai e Luna Maramureșului

Luna Maramureșului este o inițiativă ce își propune să aducă în prim planul vieții culturale, comorile acestui județ.…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share