Abonează-te
Abonează-te

Primesti pe mail cele mai noi articole publicate

Viitorii businessmeni ai Clujului au vizitat berăriile Belgiei

Facultatea de Business Cluj-Napoca (FBC) a fost inclusă în programul care a implicat 70 de studenți din cinci țări ale Europei (Belgia, Estonia, Germania, Spania, România), având șapte universități ca partenere.
Studenții de la Cluj au aflat, la Bruxelles, cum se gestionează o berărie | Foto: FBC

Un grup de studenți europeni specializați în domeniul afacerilor a participat la Belgian Beer International Marketing Week (BBIMW).

Facultatea de Business Cluj-Napoca (FBC) a fost inclusă în programul care a implicat 70 de studenți din cinci țări ale Europei (Belgia, Estonia, Germania, Spania, România), având șapte universități ca partenere. Programul BBIMW a fost organizat de Ecole Pratique des Hautes Etudes Commerciales (EPHEC), fiind coordonat de Audrey Dermul și Stephanie Callens.

“A fost o experiență inedită, în care berea, customer journey și mediul intercultural au creat o atmosferă vibrantă și au stimulat discuții profunde. Echipa de studenți de la FBC a fost formată din Timea Bartok, Maria Crupenschi, Ian Cadar, Renata Laszlo și Oana Maci.

Aceasta și-a demonstrat angajamentul și creativitatea prin capacitatea lor de a deveni coechipieri, de a identifica rapid soluții, de a adresa întrebări inteligente și de a contribui semnificativ la discuții.

Studenții au fost ghidați cu generozitate de c[tre echipa de lectori de la universitățile partenere: EPHEC, University Villanueva, Universidad Nebrija, FHWien der WKW, Munster Technological University, care au contribuit la transferul de cunoștințe și competențe de analiză de business”, potrivit FBC.

 

Au lucrat la planuri de marketing

Văzută prin ochii studenților de la FBC, această experiență a însemnat o oportunitate de a acumula cunoștințe noi și foarte valoroase, de a interacționa cu studenți din alte țări și a cunoaște culturi noi, de a experimenta pe propria piele cum este să construiești un plan de marketing, de a realiza cât de elaborat este acest proces și de câtă dedicare este nevoie.

“Cel mai mult am apreciat prezența unor activități diverse, precum beer hunting și vizita unei berării, activități de care poate nu am fi avut parte dacă nu ne aflam în cadrul acestui proiect. Programul a oferit o experiență educațională deosebită, furnizând un mix captivant de activități practice și internaționale”, au mărturisit participanții.

FBC din cadrul Universității Babeș-Bolyai Cluj aniversează, în 2024, 30 de ani de excelență în educația antreprenorială. Din anul universitar 1995-1996, numărul de studenți a urcat de la 34 la 1.700 în prezent. Datorită atractivității la nivel global, 8% dintre membrii comunității FBC sunt studenți internaționali (136), iar dintre ei, 33% (46) studiază în regim cont propriu valutar.

Total
0
Shares
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Articolul anterior

Indotek Group revitalizează Plaza M cu branduri emblematice, printr-o investiție de 16 milioane de euro

Articolul următor
“Lucrările pentru amenajarea noii unități de producție de la Aiud sunt în plină desfășurare, iar echipele noastre dedicate muncesc pentru a aduce acest proiect la viață”, a transmis Deltamed.

Au pornit lucrările la noua unitate de producție Deltamed

Citește și despre galele The Voices of Business Awards:
The Voices of Business Awards Cluj 2023
The Voices of Business Awards Alba 2023
The Voices of Business Awards Sibiu 2023
The Voices of Business Awards Brașov 2023
Citește și:
Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv care stagnează de două decenii.
Citeste mai mult

20 de ani pentru o groapă

Diriguitorii Spitalului Regional de Urgență (SRU) Cluj vor să construiască la foc automat, în patru ani, un obiectiv…
Zi de Zi știri economice:
Loading RSS Feed
Total
0
Share