Deco Center, membru Mendola Group, este compania românească cu capital 100% autohton, care colaborează cu peste 400 de clienţi din 23 de ţări, precum Bulgaria, Ungaria, Germania, Belgia, Spania, Grecia, Cipru sau Ţările Baltice, urmărind să fie în top 3 în regiunea Europei Centrale şi de Est. A înregistrat, în 2016, o cifra de afaceri de peste 4 milioane de euro, o creştere semnificativă faţă de anul anterior. Grupul are, în prezent, peste 120 de angajaţi şi colaborează, doar în România, cu peste 290 de clienţi specializaţi în perdele, draperii, tapet, mobilier sau decoraţiuni interioare.
Deco Center: de la un brand local, la extindere internaţională
“Mendola Fabrics este cel mai vândut brand de perdele şi draperii din România, anual ajungând în piaţă peste 1 milion de metri liniari de perdele şi draperii sub acest brand.
De doi ani, Mendola Group a creat conceptul Deco Days, evenimentul de referinţă în industria de profil. Abordarea artistică a prezentării de produse şi colecţii noi se aliniază la nivelul marilor târguri internaţionale de profil şi ridică ştacheta pentru jucătorii principali pe piaţa din România.
Business-ul înseamnă oameni, înseamnă comunicare, întâlniri, experienţe. Mendola Fabrics îşi menţine promisiunea principala de a crea legături între oameni” a declarat Ioan Pintea, Sales and Marketing Manager Mendola Group
Mendola Fabrics este brandul ce oferă o semnătură distinctivă, cu un stil definit de materiale vii, contemporane, decorative şi pline de imaginaţie. Perdele şi draperii aparte, într-o gama completă alcătuită din 9 colecţii principale şi 4 colecţii complementare.
La baza poveştii de success Mendola Group stă o cultură organizaţională de familie, care de-a lungul timpului şi-a propus să ofere clienţilor o călătorie senzorială unică şi o experienţă inedită, folosindu-se de materiale textile moderne şi versatile care oferă un stil accesibil şi la îndemână oricui.
Citește și:
Uleiurile fără chimicale, în atenția bucătarilor Clujului
AgroTransilvania Cluster (ATC) a declanșat un program de stimulare a folosirii produselor locale de calitate în restaurante. La…
7 mai 2024
Leadershipul în marketing al Corteva în România, onorat la Gala Capital de Excelență în Management
Maria Cîrjă, Marketing Manager pentru România și Republica Moldova la Corteva, a fost onorată cu premiul „Cel mai…
7 mai 2024
Timișoara în top 5 destinații de city-break
Englezii de la cotidianul The Independent recomandă orașul de pe Bega pentru clădirile sale istorice, dar și pentru…
7 mai 2024
Au pornit lucrările la noua unitate de producție Deltamed
Producătorul clujean de vehicule pentru intervenție și-a propus să înceapă fabricația și în județul Alba. “Lucrările pentru amenajarea…
7 mai 2024
Viitorii businessmeni ai Clujului au vizitat berăriile Belgiei
Un grup de studenți europeni specializați în domeniul afacerilor a participat la Belgian Beer International Marketing Week (BBIMW).…
7 mai 2024
Indotek Group revitalizează Plaza M cu branduri emblematice, printr-o investiție de 16 milioane de euro
Indotek Group, conglomeratul pan-european de investiții imobiliare cu sediul la Budapesta, a anunțat relansarea Plaza M, centrul său…
7 mai 2024
Life Is Hard se vrea lider în distribuția de asigurări din Europa de Est
Compania clujeană listată pe Piața AeRO a Bursei de Valori București și-a propus noi obiective, cu prilejul a…
7 mai 2024
S-a semnat contractul pentru Parcul de Specializare Inteligentă Ștei
Marți, 7 mai 2024, la Primăria Ștei a fost semnat contractul de execuție pentru Parcul de Specializare Inteligentă…
7 mai 2024